پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست بصیرتی و اعتقادی بسیج خواهران امروز برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه،  نشست بصیرتی و اعتقادی بسیج خواهران امروز چهار شنبه  18 بهمن 1396 در دفتر حجت الاسلام تیموری  امام جمعه شهر کیاسر برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه  ضمن تبریک ایام الله دهه  مبارک فجر از برگزار کنندگان یادواره شهدای شهر کیاسر تقدیر و این فعالیت فرهنگی را در راستای حفظ اهداف بلند شهدا دانست و از عموم مردم بخش برای شرکت در این مراسم باشکوه دعوت کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به چرایی قیام  مردم  علیه حکومت شاه پرداخت و گفت مردم ایران برای حفظ اسلام، استقلال و کسب آزادی یک پارچه بپاخواستند.

امام جمعه چهاردانگه به خاطرا ت خود از شکنجه های زندان زمان شاه اشاره کرد و گفت: من به عنوان کسی هستم که از نزدیک زندان زمان شاه را درک کردم و شکنجه شدم و در بازداشتگا ها ، انقلابیون را تا سرحد مرگ شکنجه می کردند.
حجت الاسلام تیموری ، به بیان ظلمها و جنایات شیطان بزرگ آمریکا نسبت به اسلام، مردم و انقلاب پرداختند و لزوم مبارزه با استکبار و ایستادگی در مقابل آن پرداختند.

در پایان امام جمعه بخش چهاردانگه از مردم ولایت مدار بخش خواست تا با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ارتباط ناگسستنی امت با امام خود را یکبار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.