پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین محدودیت ترافیکی سال 99 در محورهای شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران و لغزندگی سطح راه‌های مازندران هستیم که مقطعی در برخی از محورها مه‌آلوده بوده و با کاهش دید همراه است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی و احتمال ریزش و رانش تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در مناطق کوهستانی استان است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: از لحاظ جوی نیز وضعیت تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است و شاهد افزایش حجم تردد در محورهای استان هستیم.

این مسؤول با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در محورهای شمال، تصریح کرد:  تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت شمال مسدود شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال مسدود شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی ار شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.