پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نامه و درد دل یک دانش آموز چهاردانگه ای به رئیس جمهور

اینکه پیام‌های مردم آیا واقعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد یا نه باید در این ارتباط در آینده قضاوت کرد ولی چیزی که مسئولان استانی در این ارتباط صحبت کردند، ارتباط بیش از ۵۰ هزار نفر با سامانه الکترونیکی مردم و دولت است.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، سامانه ۱۱۱ سامد که پل الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است، از زمان مطرح شدن حضور رئیس‌جمهور در مازندران توسط استانداری به مردم معرفی شد.

 

سامانه سامد برای دسترسی راحت‌تر مردم به متولیان و نیز حفظ حرمت مردم برای بیان مشکلات و نارسایی‌های استان و نیز ارتباط مستقیم مردم با مسئولان برای جلوگیری از نامه نوشتن به رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد.

 

اینکه پیام‌های مردم آیا واقعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد یا نه باید در این ارتباط در آینده قضاوت کرد ولی چیزی که مسئولان استانی در این ارتباط صحبت کردند، ارتباط بیش از ۵۰ هزار نفر با سامانه الکترونیکی مردم و دولت است.

 

در حالی ۵۰ هزار نفر با سامانه سامد در استان مازندران خواستار بیان درد دل و دغدغه خویش با رئیس‌جمهور و تیم دولت بودند که بسیاری از مردم هم دوباره با در دست داشتن کاغذ و نامه خواستند که مشکلات و نارسایی‌های خودشان را به اطلاع مسئولان بالادستی برسانند، به این دلیل که ظاهراً در استان کسی به دادشان نمی‌رسد.

 

پسر نوجوان کیف‌به‌دستی با چهره معصوم و خسته‌ که مدرسه را بی‌خیال شده بود، وقتی کیف و خودکار را در دستم دید، از من خواست کاغذ در اختیارش قرار دهم، علت را پرسیدم، گفت: می‌خواهم به رئیس‌جمهور نامه بنویسم، اصرار کردم که در چه مورد می‌خواهد با رئیس‌جمهور صحبت کند، که گفت: حدود چهار سال است که در روستای ما قرار است پلی ساخته شود.

 

وی اضافه کرد: زمان ساخت این پل چهار سال طول کشید ولی تاکنون احداث این پل به اتمام نرسید و مردم منطقه بسیار اذیت می‌شوند.

 

از این نوجوان دانش‌آموز پرسیدم که کدام منطقه است، گفت: روستای چهار رودبار در منطقه چهاردانگه ساری.

 

این نوجوان ادامه داد: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که مشکل ما را حل کند، به‌دلیل نداشتن پل و عدم لایروبی رودخانه بسیاری از اراضی کشاورزی ما دچار خسارت شد و حتی به مرز نابودی رسید.

 

وی بیان کرد: شما صدای مرا به رئیس‌جمهور برسانید که یک اقدامی انجام دهد تا این پل ساخته شود.

 

این نوجوان دانش‌آموز در پاسخ به این سوال که در حال حاضر در ساری چه کار می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مدرسه خیرمقدم مشغول تحصیل هستم و امروز آمدم تا شاید بتوانم رئیس‌جمهور را ببینم و بتوانم با ایشان درباره مشکلات مردم منطقه و روستای خودم صحبت کنم.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که برای گله‌های دام‌شان نیز به‌وجود آمد نیز گلایه داشت و گفت: دامپزشکی منطقه نتوانست بیماری دام‌های ما را مهار کند، از رئیس‌جمهور درخواست داریم که به مسئولان استانی تذکر دهد که حداقل دامپزشک به منطقه ما اعزام کند، چون بسیاری از اهالی روستای ما به‌دلیل بیماری دام دچار خسارت زیادی شدند.

 

آیا واقعاً دولت برای ساخت پل روستایی در منطقه محروم اعتباری اختصاص نمی‎دهد که مسئولان پایین‌دستی این‌گونه مردم را به رنج و زحمت می‌اندازند، چرا نباید مردم زمانی به استقبال مسئولان بالادستی می‌آیند نامه تقدیر و تشکر داشته باشند.

 

2 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    صدای پسر جوان را به گوش دکتر روحانی میرسانیم خواهشا اگر امکانش هست نام پسر جوان را بگویید

  2. همشهری می گوید

    برام جالبه ببینم چطور سیستم غربالگری عزیزانی که با سامد تماس گرفتند اجرا خواهد شد . خبر دارم که جمع کثیری از هم استانی های همیشه در صحنه و البته بی نیاز از مال دنیا این بار هم مشارکت چشمگیر داشتند در حالی که عزیزانی در مناطق محروم و دور دست شاید خبر از تشریف فرمایی ایشان نداشتند.
    چهاردانگه نیوز ایا مقدور است تا در گفتگو با بخشدار از برکات حضور دکتر روحانی که عاید مردم منطقه شده است یا خواهد شد گزارشی درج شود؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.