پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نارضایتی رانندگان از وضعیت نامناسب جاده های چهاردانگه + تصاویر

جاده محور ساری به کیاسر و سمنان که یکی از مسیرهای مواصلاتی پر تردد در شهرستان ساری است متاسفانه از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است.

3

 

متاسفانه مشکلات عدیده ای که در حال حاضر در زیر ساخت های راه در محور ساری به تلمادره وجود دارد و هر روزه شاهد اتفاقات ناگوار رانندگی در مسیرهای مختلف این بخش هستیم.

 

هر چند اشتباهات و خطاهای رانندگی منشاء بخش اعظمی از تصادفات جاده ای است، اما باید توجه داشت که استاندارد سازی و بهینه کردن جاده ها نقش مهمی در جلوگیری از تلفات جاده ای دارد.

 

جاده محور ساری به کیاسر و سمنان که یکی از مسیرهای مواصلاتی پر تردد در شهرستان ساری است متاسفانه از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است.

 

همین امر موجب نارضایتی و گله مندی رانندگان محور ساری به سمنان و همچنین مسافران به علت وضعیت بد آسفالت محور ساری به کیاسر و تلمادره شده است.

 

چند تن از رانندگان محور ساری به سمنان در تماس با پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از وضعیت آسفالت این محور به خصوص عبور های ایول ،سرخ ولیک و چاچکام ابراز نارضایتی کردند.

 

اسفالت مناسب و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از مطالبات به حق مردم این منطقه است زیرا یکی از مهم ترین زیر بناهای توسعه ،عمران و آبادانی بشمار می آید.

 

رانندگان محور ساری به سمنان با ارسال تصاویری از وضعیت آسفالت محور ساری به کیاسر و تلمادره خواستار پیگیری هر چه سریعتر مسئولین شدند.

 

میرعمادی یکی از رانندگان خودروی سواری در محور ساری به سمنان در گفت و گو با خبرنگار چهاردانگه نیوز اظهار داشت از مسیر تلمادره به ساری وضعیت آسفالت عبور سرخ ولیک و چاچکام واقعا جای تاسف دارد به طوری که جاده به دلیل خرابی آسفالت رانندگان در یک باند عبور و مرور می کنند.

 

میرعمادی در ادامه افزود تردد کامیون‌ها و تریلی‌های سنگین حمل بار آسیب زیادی به آسفالت جاده‌ای وارد می‌سازد و به همین دلیل آسفالت موجود در این مسیر خسارت‌های فراوانی دیده و بخش عمده‌ای از آن، نیازمند روکش و بازسازی است.

 

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی تصاویر کلیک نمایید.

 

asfalt1 asfalt asfalt2 asfalt6 asfalt5 asfalt4 asfalt3

 

3 نظرات
  1. اتابک می گوید

    با درود. خواهش میکنم مسیر کیاسر تا عبور روستای لنگر را نگویید جاده؛ بگویید چال سرویس. الان اگه به مسولین اعتراض کنی بنده های خدا که کارشونو بلدن ولی بودجه ندارن. توی این بیست سال اصلاً بودجه ای به چهاردانگه نیومد.

  2. موسوی می گوید

    منتظر جوابیه مسئولین استانی و مخصوصاً بخشدار چهاردانگه به این خبر هستیم.
    چهاردانگه نیوز ممنون از اطلاع رسانی

  3. ز کیاسری می گوید

    مسئولین فکری هم راجع به دید در شب جاده از تلمادره عالیکلا تا کیاسر بکنید یه راننده که به جاده اشنا نباشه واویلا میشه. ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.