پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با حضور وزیر نیرو موانع احداث سد چرگت چهاردانگه بررسی می شود

یکی از مشکلات بخش چهاردانگه، کمبود آب برای بخش کشاوری می باشد. در اثر این مشکل بخش زیادی از شالیزارهای کیاسر، چالو و روستا های پایین دست ، کشت نمی شود . با احداث سد در چرگت عمده ای مشکل حل خواهد شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود،سیدرمضان شجاعی کیاسری اظهار داشت: حمید چیت چیان وزیر نیرو در سفری به مازندران فردا از مجتمع آبرسانی شهرستان ساری در شهرک سلیم بهرام بازدید می‌کند.

 

وی با بیان اینکه وزیر نیرو در راستای بررسی مشکلات بخش آب و برق به مازندران سفر کرده است، گفت: وزیر نیرو در این سفر در جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد استانی و دستگاه‌های ذیربط، مشکلات مجتمع تصفیه خانه فاضلاب ساری را بررسی می‌کند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تخصصی بحران آب در استانداری مازندران با حضور وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در این جلسه موانع پیش رو و مشکلات سدهای چرکت چهاردانگه، فریم دودانگه و زالم رود بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری بررسی می‌شود.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه کاهش بارش در تابستان موجب بروز مشکلات کم آبی در اکثر مناطق کشور شده است، گفت: روستاهای شهرستان ساری، در تابستان امسال با مشکل عدیده کم آبی رو برو بودند که در این سفر مشکلات مربوطه بررسی و در راستای رفع آن تصمیماتی اتخاذ می شود.

 

شجاعی با اشاره به اینکه حضور وزرا در استان در شناخت بیشتر آنها از ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه وزارتخانه بسیار موثر است، افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی و رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ساری گامی بلند در تامین آب شرب و کشاورزی مرکز استان برداشته می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.