پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مه غلیظ در محور کیاسر-سمنان؛/ احتمال ریزش سنگ از کوه در ارتفاعات مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران: ترافیک در جاده‌ها پر حجم و روان است. ریزش سنگ از کوه جدی است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران؛ سرهنگ عبادی گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه به سمت مازندران پر حجم و روان است.

وی افزود: در محدوده ولی آباد، سیاه بیشه و پل زنگوله در محور کندوان و پلور، آب اسک، لاسِم و تکاوران در جاده هراز ترافیک قدری سنگین‌تر است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم اعمال محدودیت کرونایی در جاده‌های استان گفت: فقط خودرو‌های دارای مجوز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود دارند.

وی تصریح کر د: دوربین ها در ورودی شهرهایی که وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد کرونایی دارند فعال هستند و رانندگان خاطی را جریمه می کنند.

 

احتمال ریزش سنگ از کوه

سرپرست پلیس راه مازندران به بارش‌های رگباری باران در محور‌های کوهستانی و احتمال ریزش و سقوط سنگ اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی اکنون ارتفاعات محور‌های کندوان، هراز و کیاسر-سمنان مه غلیظ دارد که با وجود کاهش دید به رانندگان توصیه می‌شود؛ با رعایت مقررات و روشن گذاشتن چراغ خودرو در مسیر مه آلود، تردد کنند.

سرهنگ عبادی همچنین تاکید کرد که با حتمال ریزش سنگ در جاده ها؛ رانندگان حتی المقدور از تردد در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

 

کشته شدن ۲ نفر در حادثه تصادف

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با نیوجرسی وسط جاده در محور بهشهر- گلوگاه محدوده تیله نو، متاسفانه دو نفر از سرنشینان پراید که دو خانم بودند جان باختند.

سرهنگ عبادی علت این حادثه را خواب آلودگی راننده و انحراف خودرو بیان کرد و از رانندگان خواست حتما” با استراحت کافی، به رانندگی بپردازند و در صورت احتمال خستگی، از رانندگی پرهیز کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.