پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران سوم دی اعلام شد

0

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، سینا قربانی افزود: روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان که در نمایندگی نشریات سراسری، منطقه ای، استانی، محلی یا خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعالیت می کنند، می توانند تا مهلت مشخص شده، آثار خود را ارسال بکنند.

وی درباره نحوه ارسال و پذیرش آثار به جشنواره را  صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir اعلام کرد و ادامه داد : آثاری که در فاصله زمانی ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران شده اند جواز حضور در این جشنواره را دارند.

دبیر هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران با اشاره بر اینکه هر متقاضی میتواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر ارائه بکند، گفت : در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و مابقی را حذف خواهد نمود.

وی همچنین افزود : آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشره رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام اثر باید توسط سرپرست یا مدیرمسئول مهر و امضاء شود.

قربانی اضافه کرد : هیات داوران در هر یک از بخش ها ۳ اثر را به عنوان اثر برگزیده برای تقدیر در مراسم اختتامیه انتخاب می کنند و آثاری پذیرفته خواهد شد که در محورهای اعلام شده ارائه شود.

براساس پوستر منتشرشده از سوی هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران، مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر ، طراحی و صفحه آرایی، طنز اجتماعی، کاریکاتور و سوژه خبر بخش های این جشنواره است.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران همچنین در خصوص مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات نیز گفت:  امکان شرکت این مجموعه ها در جشنواره مذکور وجود ندارد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تعداد رسانه های موجود در این استان را حدود ۴۰۰ رسانه شامل خبرگزاری، روزنامه(اعم از محلی وسرپرستی روزنامه های کشوری)، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه، سالنامه و پایگاه خبری  اعلام کرد و حدود ۶۰۰ نفر در این رسانه ها در انعکاس اخبار فعالیت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.