پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منم پدر یک بیمار دیالیزی‌ هستم!+ فیلم

1

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۶ ساله با چنگ‌ودندون بچه‌‌مون‌ رو نگه داشتیم، میون این همه مشکلات یکبار نیومدم از وضعیت خودم بنالم.
خیلی‌ خیلی متاسفم که در شب میلاد امیرالمومنین این ویدئو رو منتشر می‌کنم و خاطر هم‌میهنانم رو مکدر!
رضا بیشتر همه بچه‌های‌ سن خودش سختی کشیده و درک بالایی هم از دوروبرش داره، لازم نیست من بهش بگم چی بگه چی نگه. بارها حرف‌هایی‌ زده که ما بهش گفتیم اینا به تو مربوط نیست!

اما وسط این ماجرای کرونا ما به دلیل شرایط خاص این بچه بیشتر از بقیه در معرض‌ آسیبه.
در روزهای گذشته شاید در یکی دو هفته اخیر چندبار به شرایط رضا اشاره کردم، خیلی دوست ندارم از شرایط بچه‌ام‌ بقیه‌ رو مطلع کنم، تا همین امروز هم دارم از شجاعت و مقاومتش می‌گم. ولی امشب که فهمیدم قافیه رو باختیم تصمیم گرفتم حرفم رو اینطور با ویدئوی‌ رضا بزنم.

اون واقعا نگرانه، چون شرایطش‌ رو درک می‌کنه، می‌بینه‌ یکماه اخیر چقدر شرایطش‌ سخت‌تر شده و با مراقبت بیشتری میره بابل دیالیز و برمی‌گرده.
گفتم بابل، محض‌ اطلاع اولین نمونه‌های مثبت تو این شهرستان ملاحظه شد. پس ما وسط وسط کرونا در رفت‌وآمدیم.
اونای‌ که ما رو می‌شناسن که متوجهن‌ و اونای‌ که نمی‌شناسن بدونن ما ذر معرض‌ آسیبیم.
جان بچه‌مون‌ در خطره، اگر بچه خودتون یکروز تب کنه چیکار می‌کنید؟

توی همین دولت وزیری بود که می‌گفت: ما نمی‌تونیم برای مریضی که عمر کوتاهی داره میلیاردی‌ خرج کنیم!
به کوری چشم بعضی‌ها‌ ۶ سال بیشتر از چیزی که پیش‌بینی می‌کردید از خدا عمر گرفت و انشاالله تا روزی که زنده‌ایم برای نجات جانش تلاش می‌کنیم.
این تفکر شما از کجا نشات می‌گیره؟ قطعا اسلام نیست، چون دین پیغمبر‌ خاتم میگه “نجات جان یک نفر مساوی با نجات جان یک امته”.
حالا من در شب میلاد مولا علی که اسم پدر رو روش‌ گذاشتیم باید عاجزانه درخواست کنم که نیاید‌ شمال، اینجا وضعیت‌ قرمزه‌. بدترش‌ نکنید.
من به عنوان یک مازندرانی به کمپین #میهمان_نمی‌پذیریم. پیوستم و اعتراضم رو اینطور به گوش دولتمردان خصوصا شخص اول مملکت اعلان می‌دارم.
من و خانواده‌ام آب از سرمون گذشته و چیزی برای از دست دادن نداریم.

من منتقد برخی اقدامات استاندار در مازندران بودم، اما با اقدام آخرشون مبنی بر بستن مبادی ورودی استان کاملا موافق‌ و همراه بودم، متاسفانه خبر دار شدم تاج‌سرها، پایتخن‌نشینان، از ما بهترون!‌ تصمیم مدیریت ارشد استان رو وتو کردن و در این جهنم راه‌های‌ استان رو باز کردند تا قشنگ همه‌مون با هم بمیریم.
اف بر این مملکت‌داری!

پی‌نوشت:
پسرم من از طرف همه از تو معذرت می‌خوام!

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سید عزیز ، سلام
    به مسلمان ایرانی بودنت، به آزاده بودنت، به مازندرانی بودنت، به کیاسری بودنت، به همسایه و رفیق بودنت، به علم و تعهدت، به وجدان بیدارت ، به قلم اثر گذارت،
    به اندیشه سازنده ات ، به نگاه مثبتت، به اراده اصلاح گرانه ات، اصلا همه را بی خیال، به《بودنت》و《نفس کشیدنت》 در روزگاری که مردانگی را باید فقط در موزه ها جستجو کرد افتخار میکنم ، میدانی و میدانم که خدای بزرگ به اندازه ظرفیت وجودی مان ازبندگانش امتحان بندگی بعمل می آورد ، آزمونت متفاوت تر از خیلی هاست چرا که خودت متفاوت تر و دقیقتر بگویم مقربتری……
    خوشا به سعادتت…..
    در روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) و بحق آبرو و مقامش از خدای مهربان می خواهم به همه بیماران سرزمینم خاصه عموزاده عزیز و نارنینم شفای عاجل و کامل عنایت بفرماید
    انشاءا…
    ارادتمند شما: سیدعبدا… حسینی کیاسری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.