پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مقاومت و ایستادگی ملت ریشه در عاشورای حسینی دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی پیش ازظهر دوشنبه در نشست کارگروه برگزاری مراسم عزاداری ایام ماه محرم و صفر و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ساری با باین اینکه همه ما پیشانی بند امام حسین و اهل البیت (ع) هستیم، افزود: اگر حسین (ع) نبود انقلاب، ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی، مبارزه با ظالمان و مستکبران زمان اتفاق نمی‌افتاد زیرا کسی که درس آزادگی و استقلال و ظلم‌ستیری به ما آموخته امام حسین (ع) است.

محمدی لائینی ابراز کرد: ما باید بر طبق شرایط عزاداری کنیم، همچنین در تاریخ بیماری‌های واگیر دار زیادی ایجاد شده بود و عزاداری‌ها بر طبق شرایط انجام می‌شد.

وی با اظهار اینکه روزانه به اندازی دو هواپیما تلفات می‌دهیم و خسارت‌های جانی و مالی سنگینی بر کشور وارد می‌شود، افزود: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است و مداحان و سخنرانان براساس مصوبات عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر نظارت بر اجرای برنامه‌ها از شورای هیئات مذهبی خواست تا پیگیری لازم داشته باشند و گفت: مبارزه با بیماری کرونا تا ریشه کنی آن ادامه دارد.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان برنامه‌های مذهبی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان انجام شود، تصریح کرد: باید به مصوبات توجه اساسی شود.

کد خبر 5000879
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.