پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی حجت الاسلام شیخ عبدالمجید دیانی تیلکی/ پیشنماز صحن امام رضا(ع)

شیخ عبدالمجید از پدری به نام مرحوم ملا محمد در سال۱۳۱۹ شمسی در روستای تیلک چهاردانگه دیده به جهان گشود عموی ایشان شیخ رضا تیلکی و جدشان ملا تقی تیلکی ایضا از علما بودند.

10
10 نظرات
  1. فرامرزدرخشنده می گوید

    شبی که آسمان علویان به خاکیان تبسم میزند
    فرامرزدرخشنده:
    امروزدرآسمان دیارعلویان، ۱۳ پرستوی مهاجرالی الله به خاکیان تبسم می زنند واوج می گیرند تا درجوارحق تعالی به آرامشی ابدی برسند.
    مردم مومن مازندران امروز ازمردان دلیری استقبال می کنند که جان برکف گرفته وبه شیطان صفتان ودشمنان خاندان پاک آل محمد-ص- اجازه ندادند که حرمت دخت گرامی مولای متقیان علی (ع) شکسته شود!
    مردمان علوی وجانبازان اهل بیت عصمت وطهارت امروز میزبان پیکرهای خونین وپاک شهیدانی هستند که درخون خویش غلتیدند ودرجوارتربت پاک پیام آورکربلای حسین (ع) ندای لبیک یا زینب سر دادند.
    امروزحسینیان زمان به جنگ یزدیان آمده اند؛ خون شهید مظلوم کربلا امروزدررگ مدافعان حرم به جوش آمده تا باردیگرحماسه ای بزرگ همچون نینوا درسرزمین شام وعراق خلق شود ومظلومیت تنها واژه ای باشد که دروصف مدافعان حرم برزبانها جاری شود.
    امروز زن ومرد وپیر وجوان برپیکرهای پاک شهدا بوسه خواهند زد وسرزمین علویان به عطرخوش گلگون کفنان این سرزمین مقدس معطرخواهد گشت!
    امروزدرمازندران محشری عظیم برپاست و خاکیان، رقص عاشقانه افلاکیان را به نظاره خواهند نشست و”حسرت” تنها واژه ای است که بردلمان سنگینی خواهد کرد؛ حسرت کوچ عاشقانه وخونین پرندگان سبکبال!
    التماس دعا- خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و مارستگار

  2. علی علی نژاد تیلکی می گوید

    با سلام
    ضمن تقدیر و تشکر از نویسنده مطلب فوق درباره حجت الاسلام و المسلمین دیانی، باید اضافه کنم که همه اعضای خاندان دیانی در پی گسترش شریعت اسلامی بوده و انسانهایی درستکار و متدین هستند. فرزندان ایشان هم علمایی بزرگ و متخصص در امور دینی می باشند. برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

    1. محمد مهدی طالبی می گوید

      انشاالله بتوانم حق شاگرد بودنتان را ادا کنم.
      پدر معنوی مهربان یادت بخیر.

  3. عمار دهوندی می گوید

    برای حاج آقا دیانی آرزوی سلامتی و طول عمر دارم انشاالله سالم و سلامت باشند تاچند روز گذشته تیلک بودند وقتی رفتندمحل سوت و کور شد

  4. روح الله خلیلی کیاسری می گوید

    پیرامون شخصیت عالم عامل دینی به نام شریعتمدار بااینکه تاریخ معاصر هست سه روایت چرا وجود داردمسجدی درانتهای ضلع جنوبی کیاسر به نام ایشان وجود دارد که پس از انقلاب به نام امام خمینی شده ا ست خانواده ای بزرگی به نام شریعت که خود را منتسب به ایشان میدانند ازطرفی در روستای تلی کلا هم مدعی میزبانی وتکیه به مزین به این ولی خدا دارن آیا همه این روایات مربوط به یک سخصیت هست

    1. حامد خليلي ازني می گوید

      ملا عبدالله تیلکی معروف آیت الله شریعتمدار تیلکی که در روستای تلوکلا ساکن بود اصالتا از روستای تیلک است و هیچ ارتباطی با ملاعبدالله کیاسری مشهور به شریعتمدار کیاسری ندارد. مسجدی هم که در کیاسر نام بردید و خانواده شریعت کیاسر از نوادگان ملا عبدالله کیاسری معروف به شریعتمدار کیاسری هستند. هر دو شخصیت در سایت چهاردانگه نیوز قبلا معرفی شدند.

  5. محمد می گوید

    آیت الله دیانی به ملکوت اعلی پیوست

  6. حسین هدایت پور می گوید

    رحلت عالم ربانی حجت الاسلام دیان را به شاگردان مریدان تسلیت عرض می کنم . شادی روحش صلوات

  7. محمد مهدی طالبی می گوید

    انشاالله بتوانم حق شاگرد بودنتان را ادا کنم.
    پدر معنوی مهربان یادت بخیر.

  8. حجت حاجی حسینی می گوید

    سلام ای پدر معنوی
    یادت بخیر
    یاد درسهای اخلاق و احکام ونصایح پدرانه ات
    یادت گرامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.