پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی حاج شیخ ولی الله میعادی بردی

مرحم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ولی الله میعادی بردی فرزند حسن و ننه گل در پنجم اردیبهشت سال ۱۲۷۶ شمسی در روستای برد ازدهستان چهاردانگه سورتچی بخش چهاردانگه متولد شد وی از جمله شاگردان مرحوم آیت الله سید شفیع ارایی بودند و هم دوره مرحوم حجت الاسلام آقا عبدالرحیم محمودی و حاج آقا حسین شفیعی بودند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:  حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ولی الله میعادی بردی فرزند حسن و ننه گل در پنجم اردیبهشت   سال ۱۲۷۶ شمسی در روستای برد ازدهستان چهاردانگه سورتچی بخش چهاردانگه متولد شد وی از جمله شاگردان مرحوم آیت الله سید شفیع ارایی بودند و هم دوره مرحوم حجت الاسلام آقا عبدالرحیم محمودی و حاج آقا حسین شفیعی بودند.

ایشان با عنوان واعظ در منطقه چهاردانگه مشغول به فعالیت تبلیغی بودند همچنین دارایی خط بسیار زیبای که در مبایعه نامه ها، مصالحه نامه ها و انواع بیوع، خیارات، ایقاعات و غیره از وی به جای مانده است قابل مشاهده و ملاحظه می باشد.

مرحوم حاج شیخ ولی الله میعادی در سال ۱۳۳۶شمسی با همسرس به عتابات و بیت الله الحرام سفر کرد و سرانجام در سال ۱۳۶۴ شمسی در سن ۸۸ سالگی وفات یافت  و در مزار عمومی محل کنار مزجع و بارگاه امامزاده سید محمدابن موسی ابن جعفر(ع) مدفون شد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.