پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معامله بزرگ!/ آیا می توان نزدیک شدن مجموعه شهرداری ساری با استانداری را باور کرد؟

همان روزی که تنها رسانه حامی استانداری که ید طولایی در زدن عبوری و مجموعه شهرداری داشت شهردار ساری را با یک عکس تمام قد در گوشه صفحه ، “رکورد شکن” خطاب کرد نشانه هایی از یک تغییر بزرگ را می شد به وضوح مشاهده کرد.

3

 

پایگاه خبری چهاردانگه: همان روزی که تنها رسانه حامی استانداری که ید طولایی در زدن عبوری و مجموعه شهرداری داشت شهردار ساری را با یک عکس تمام قد در گوشه صفحه ، “رکورد شکن”  خطاب کرد نشانه هایی از یک تغییر بزرگ را می شد به وضوح مشاهده کرد.

 

این اتفاق خبر از ماجراهای پشت پرده می داد که به زودی ابعاد آن برای مردم روشن می شد.

 

با دیدن این تیتر گمانه زنی ها در باره چرایی چنین اتفاقی در میان بخشی از افکار عمومی که مسائل استان و مرکز آن را رصد می کردند شدت گرفت.

 

همه یکصدا بر این امر توافق داشتند که ماجرا هر چه هست باید در جهت خیر و صلاح استان باشد اما هنوز زود بود تا قضاوت نهایی شکل بگیرد.

 

انتظار چندان طولانی نشد و خبرها حکایت از بازدید دسته جمعی  دست اندرکاران شورا و شهرداری از استانداری مازندران داشت که خیلی زود جامه عمل پوشید.

 

مهدی عبوری شهردار به همراه علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری و  برخی دیگر از اعضای شورا به دیدار ربیع فلاح جلودار رفتند. به غیر از محسنات این دید و بازدید رمضانی که قطعا مسیر توسعه استان را هموار خواهد کرد آنچه بیش از همه جلب توجه نمود بیانات شورانگیز و احساسی عبوری در دفاع از استاندار مازندران بود که تا به حال سابقه نداشت.

 

“شهادت” عبوری در تلاشگری و صبوری فلاح که با عبارت: ” شهادت می دهم استاندار جهادی و صبور مازندران اهل قومیت گرایی و جنگ شهرها نیست و تصمیماتش بر اساس منطق، کار و توسعه استان است …” تکمیل شد خبر از اتفاقاتی می دهد که در روزها و هفته های آینده به وقوع خواهد پیوست. اینکه چه بده بستانی بین شهرداری و استانداری انجام شده است شاید برای مردم جذابیت چندانی نداشته باشد اما اینکه این “معامله” چه اثراتی دارد و چه تاثیری بر توسعه استان و مرکز آن خواهد گذاشت بی تردید برای افکار عمومی مهم است.

 

به نظر می رسد که هم از طیف شهرداری و مجموعه تیم عملگرایی و هم از جانب استانداری و متولیان دولتی این نتیجه به دست آمده است که این جنگ پایان خوشی برای هیچ یک از طرفین نخواهد داشت.

 

در واقع به دلیل موقعیت قانونی شورا و شهرداری،  دست استانداری چندان برای اعمال نفوذ بر شهردار باز نیست و از آنسوی ماجرا تیم شهرداری هم بدون کمک دولت نخواهد توانست تمام و کمال به اهداف عمرانی خود دست یابد.

 

به هر روی با حوادث پیش آمده حداقل تا انتخابات شورای شهر می توان امیدوار بود که فضای نسبتا آرام مدیریتی را در استان شاهد باشیم اما بی تردید در هنگامه انتخابات شورا و شکل گیری کانون های رقابتی برای دست یابی به کرسی های مهم شورای شهر مرکز استان ،ماه عسل شهرداری ساری و استانداری مازندران به پایان خواهد رسید./وارش نیوز

 

 

 

 

 

3 نظرات
  1. کاربر می گوید

    این عکس زیبنده و خوشایند اقای عبوری نیست در صورت امکان برداشته شود با تشکر

  2. جوان می گوید

    انشالله تندرستی

  3. محمد می گوید

    سلام . شما که میگید نظرات حاوی توهین رو منتشر نمیکنید: این عکسی که گذاشتید یه توهین هست…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.