پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسابقات بومی محلی به مناسبت دهه فجر برگزار می شود

0

سرگرد پاسدار جواد کردان فرمانده سپاه چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از برگزاری مسابقات بومی محلی در بخش چهاردانگه،  در طول دهه مبارک فجر خبر داد.
وی گفت: ورزشهای بومی محلی، ورزشهای سنتی و سازگار با آداب و فرهنگ بومی ما هستند که آرام آرام با آمدن ورزشهای غیر بومی، در حال فراموشی است.

کردان افزود، سپاه چهاردانگه به مناسبت دهه مبارک فجر اجرای بعضی از این ورزشها بومی محلی را در نظر دارد و به سایر دست اندرکاران ورزشی بخش توصیه میشود توجه ویژه ای به ورزشهای بومی محلی داشته باشند.
کردان مجموعه بسیج را که به لحاظ ولایی بودن منطقه، شامل خیل عظیمی از اهالی بخش میشود، را ظرفیت عظیمی دانست و دانست و غفلت از این سرمایه عظیم نظام را اشتباه بسیار بزرگی دانست که افراد ولایی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب فارغ از ستیزهای سیاسی نابجا، هیچگاه این خطا را مرتکب نخواهند شد.
در ادامه کردان  تفکر بسیجی را زلال و شفاف و آب حیات انقلاب اسلامی دانست و هر کس که گام در تضعیف تفکر بسیجی نهد،قطعا به قرآن، ولایت و انقلاب و شهدا خیانت کرده است، خیانتی که قطعا بدون جواب از طرف مردم ولایی و وفادار به انقلاب نخواهد بود.

  برگزاری مسابقه مچ اندازی توسط پایگاه شهید خلیلی الندان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.