پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم، کلیدواژه دولت سیزدهم و شهید جمهور بود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرماندار شهرستان میاندورود گفت: مردم، کلیدواژه اصلی دولت سیزدهم و شهید جمهور بود و اگر مدیران مردمداری و ولایتمداری را سرلوحه کار قرار دهند، یعنی دنیا و آخرت را خریده‌اند.

علی طالبی شامگاه ۱۷ خرداد ماه، در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه در مقابل حفظ جان مردم مسئولیم، اظهار کرد: طرح دریا به‌صورت رسمی آغاز شده است و همه مدیران باید با این قرارگاه همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم صیانت از محیط زیست تاکید کرد و گفت: رئیس اداره محیط زیست باید آخرین وضعیت پسماند شهرستان را پایش و بررسی کند.

طالبی به وضعیت کشاورزان در فصل کشت پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر وضعیت آب کشاورزی پایدار و قابل قبول است، اما این موضوع باید مستمر باشد تا زمین‌های شالیزاری دچار اختلال و مشکل نشوند.

رئیس شورای اداری شهرستان میاندورود به تغییر ساعت کاری اداره‌ها از ۱۵ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مدیران نباید ساعت ۱۳ اداره را به قصد خانه ترک کنند خدمتگزاری برای مردم زمان تعیین‌شده ندارد.

طالبی افزود: شهید جمهور الگوی ما در کار و خدمت به مردم است. از این رو لازم است مدیران اداره‌ها بازدیدها، دیدارها و پیگیری‌ها را بعد از ساعت اداری انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران نیز به توصیف صفات اخلاقی و رفتاری شهید جمهور پرداخت و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مانند ابراهیم خلیل‌الله، متقی بود و تقوا را سرلوحه کار خود قرار داد.

حجت الاسلام علی‌اصغر اصغری اضافه کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی یک‌چهارم جهان عزای عمومی اعلام کرد. شهادت سیدالشهدای خدمت دو پیام مهم داشت؛ اول ما مسئولان باید خادم ملت باشیم و بیشتر از گذشته کار کنیم، دوم اینکه مردم باید شخصی را مانند آیت‌الله رئیسی در انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ انتخاب کنند تا راه و روش شهید جمهور ادامه یابد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.