پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت 42 میلیارد تومان خیرین بابلسر برای طرح‌های محرومیت‌زدایی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد طلوعی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده مجمع خیرین بابلسر برای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: در مجمع خیرین تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه اقشار استفاده کنیم به این دلیل که در راه خیرخواهانه نیاز به توانمندی‌های اقشار مختلف داریم.

وی با اعلام اینکه مجمع خیرین بابلسر ۴۲ عضو دارد، افزود: پزشکان، مهندسان، فرماندهان پایگاه، بازاریان، نخبگان در کنار سایر اقشار در این مجموعه با ما همکاری دارند.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر با اشاره به حمایت‌های انجام شده خیرین از این مجموعه اظهار کرد: در مجموعه فعالیت ۳۰ ماهه با استفاده از ظرفیت افراد توانمند ۴۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت کرده و این مبالغ را بر اساس اولویت‌ها در اختیار افراد نیازمند قرار دادیم.

وی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره پائین به ۲۵ خانوار، ساخت ۲۷ واحد مسکونی نوساز، ترمیم و بهسازی ۲۰ واحد مسکونی از جمله اقدامات این مجموع ذکر کرد و افزود: اولویت ساخت و ساز این مجموعه‌ها توسط بهزیستی و کمیته امداد تعین شده است.

طلوعی ادامه داد: برای ساخت واحدهای ۶۰ متری حدود ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۱۲ واحد دیگر خبر داد و افزود: سه واحد مسکونی دیگر تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تعهد دادیم که ۱۲ واحد دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس مجمع خیرین محرومیت زدائی بسیج شهرستان بابلسر به اقدامات انجام شده برای ارائه کمک معیشت زندگی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در طول مدت ۳۰ ماه ۴۰ هزار بسته به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد تومان تهیه کردیم؛ همچنین در ایام کرونا و برای تامین نیازهای کادر درمان  مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خرید وسائل پیشگیری از کرونا اختصاص دادیم.

وی ماموریت جدید این مجموعه را ورود به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اعلام کرد  و افزود: یک زندانی دارای جرائم غیرعمد در این شهرستان آزاد شده و مقدمات کار برای آزادای دو زندانی دیگر در دستور کار قرار دارد.

طلوعی با اشاره به حمایت‌های امام جمعه  و فرمانده بسیج ناحیه بابلسر و دیگر مسؤولان شهرستان، گفت: با همت دست جمعی تلاش کردیم که آنچه را که در توان داریم برای رفع نیازمندان به کار ببندیم و در ادامه مسیر نیاز به همراهی و یاری خیران دلسوز داریم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده دبیر مجمع خیرین شهرستاناشاره کرد و افزود: زمینه‌سازی مناسبی در این بخش با یگان‌های شهری و روستایی انجام شده است.

 /۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.