پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در موج دوم کرونا در بخش چهاردانگه برگزار شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: لْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ.

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه ، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه از توزیع بیش از ۴٠٠ بسته معیشتی در قالب مواسات و کمک مومنانه در سطح روستاهای بخش خبر داد.
وی در ادامه گفت: در موج دوم کرونا و با توجه به تاکیدات و منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر خود واجب دانستیم برای کمک به نیازمندان و اقشاری که در موج دوم شیوع ویروس کرونا در سطح بخش دچار مشکلاتی در تامین مایحتاج زندگی خود شدند توزیع این بسته ها را داشته باشیم.
ایشان ضمن تاکید بر لزوم کمک همه ی مسئولین و دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی در تامین و ترویج فرهنگ کمک مومنانه، از آحاد مردم و علی الخصوص اهالی خونگرم بخش چهاردانگه خواست تا پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را در جزو اولویت های زندگی روزمره خود قرار دهند.
ایشان ادامه داد: این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه با محوریت امام جمعه بخش و دبیری سپاه چهاردانگه و با حضور مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین کاظمی در مصلی شهر کیاسر برگزار و سپس در روستاهای دهستان های سه گانه بخش توزیع شد.
امام جمعه بخش چهاردانگه در خاتمه اظهار داشت: این مرحله از رزمایش با مشارکت دفتر امام جمعه بخش، کمیته امداد کیاسر، خیّرین بخش، سپاه چهاردانگه( فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج دهستان های بخش و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه) ، شهرداری کیاسر و اداره تامین اجتماعی کیاسر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.