پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم بزرگداشت شهدای خان‌طومان ساری برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع حرم ساری از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خان‌طومان با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان در نشست ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در خان‌طومان سوریه به مقام شهادت نائل آمدند، گفت: بزرگداشت مراسم شهدای خان‌طومان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مردم، ارادت ویژه به شهدا و اهل بیت(ع) دارند، افزود: به همین دلیل علاقه‌مندی مردم به شهدای مدافع حرم، به‌گونه دیگری است هرچند که همه شهدا در محضر جامعه، محترم بوده و دارای جایگاه هستند.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف با ۲۴ اردیبهشت‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء، بزرگداشت شهدای خان‌طومان در حسینیه عاشقان ساری برگزار می‌شود، تصریح کرد: از عموم مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان دعوت به‌عمل می‌آید تا با حضور در این مراسم معنوی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بدارند.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، چشم به راه پیکرهای پاک و مطهر عزیزان خود هستند، گفت: امیدواریم سربازان اسلام هرچه زودتر، پیکرهای شهدا را به خانواده‌های چشم‌انتظار برسانند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.