پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور کیاسر عصر جمعه به صورت مقطعی یک طرفه می شود

0

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است در زمان بروز ترافیک از تردد در لاین مخالف و یا عبور از شانه خاکی جاده‌ها پرهیز کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

قدمی با تأکید بر اینکه مسافران زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: معمولا عصر جمعه زمان مناسبی برای بازگشت نیست لازم است رانندگان زمان بازگشت را به صبح جمعه و یا صبح روز شنبه موکول کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: محور ساری کیاسر نیز معمولا عصر جمعه باتوجه به بروز ترافیک بحث محدودیت‌ یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

قدمی با اعلام اینکه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه در دستور کار قرار ندارد، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز تا ساعت 24 امشب ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.