پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت ترافیکی عید غدیر در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران همرمان از ساعت ۱۲ امروز آغاز می شود و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه تا ۶ روز شنبه آینده از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است ولی تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 محور کندوان 

– تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز سه شنبه بیست و نهم مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه سی ام مرداد از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه شنبه  تا ۲ بامداد روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

– تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه یکم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه دوم مرداد از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا  ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه یکم شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه  دوم شهریور از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء)بصورت یکطرفه خواهد بود.

بنا بر گزارش پلیس راه در بازه زمانی محدودیت های ترافیکی تردد نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی) ممنوع است. 

پلیس راه مازندران اعلام کرد که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کندوان اعمال خواهد شد.

بنابر این گزارش پلیس راه محدودیتی را برای تردد در محور سوادکوه به عنوان یکی از مهمترین جاده مواصلاتی استان مازندران به تهران اعلام نکرده است.

۶۹۹۰/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.