پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

متن سخنرانی شهردار جدید کیاسر در مراسم معارفه

0

مراسم معارفه مسلم کاظمی، شهردار جدید کیاسر پس از چند ماه با حضور حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه، شورای اسلامی شهر کیاسر و کارکنان شهرداری، روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در محل شهرداری برگزار شد. سخنرانی مراسم معارفه کاظمی شهردار جدید در در ادامه می خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم و العاقبه للمتقین

با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار و به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و درود و تحیت به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عصمت و طهارت و با الگو برداری از مدیریت جهادی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری جهت رشد و توسعه شهر کیاسر گام برداریم.

همچنین عرض سلام و ادب و احترام خدمت امام جمعه محترم و اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل زحمتکش شهرداری کیاسر خداوند متعال را شاکرم که در نیمه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا افتخار

خدمتگذاری به شهروندان فهیم کیاسر نصیب بنده حقیر شد، مراتب شکر خود را از این فرصت خدمت و نعمت الهی ابراز می­دارم. از خداوند منان برای تحمل بار سنگین مسئولیت و این امانت گرانسنگ استمداد می­ طلبم.

سعی خواهم نمود مردم داری و سیره معصومین علیه السلام را که از طریق ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری تجلی یافته است را سر مشق عملی و زبانی و قلبی خود قرار دهم .

جا دارد از اعضای محترم شورای اسلامی شهر کیاسر ، که به این حقیر اعتماد کردند و مسئولیت اداره شهر را به اینجانب محول نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

بنده مفتخرم خدمتگزاری شهروندان فهیم و با فرهنگ این شهر داشته باشم، در این فرصت محدود مجال تشریح تبیین برنامه ها بطور کامل نیست و فقط به بیان محورهای اساسی وبرنامه های مورد نظر در شهرداری و هماهنگ با شورای اسلامی شهر میپردازم تا انشالله در فرصت مناسب و در جلسات بعدی با نظر و همیاری مردم عزیز و با افزایش مشارکت آنان به اجرای برنامه ها بپردازم و آمادگی کامل دارم از همه ظرفیت بزرگان ، جوانان،نخبگان و فرهیختگان در شهر استفاده نمایم تا جایی که دست یاری به سوی منتقدان خود دراز می نمایم تا بتوانیم آهنگ رشد و توسعه در شهر را شتاب ببخشیم .

ایجاد درآمد پایدار جهت توسعه پایدار شهر و ایجاد فضای مناسب با مشارکت مردمی و همراهی آنان.

توسعه گردشگری و احیاء صنعت توریسم با توجه به پتانسیل شهر و حمایت از صنعت بومی گردی

احیاء و حفظ بافت سنتی شهر با توجه به وجود جاذبه های گردشگری در سطح شهر و منطقه

شفافیت، انضباط مالی، پاسخگویی، توسعه متوازن و عدالت‌محور در دوره جدید مدیریت‌شهری

پیگیری پروژه های عمرانی نیمه تمام سطح شهر

سالم سازی محیط زیست و توسعه فضای سبز شهری و اهتمام به سلامت محیط زیست

لزوم برنامه‌ریزی امور و تعیین اولویت‌ها با نگاه به آمایش سرزمینی برای تحقق اهداف مدیریت شهری مورد تاکید قرار دارد امکانات خوبی در کشور وجود دارد، اعتماد مردم بسیار کم شده و این نگران‌کننده است. مدیریت شهری به عنوان خط مقدم باید اعتماد مردم را فراهم کنیم.

همدلی و هم‌افزایی تمامی جریان‌های تأثیرگذار در مدیریت‌شهری و انسجام اعضای شورای شهر از اهمیت ویژه‌ای در توسعه و عمران و آبادانی شهر برخوردار است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

ما باید پیش‌قدم شویم و قدم اول را من و همکارانم باید برداریم و آن‌ هم جلب اعتماد مردم با کار و عمل درست است تا مردم نیز در کنار ما قرار بگیرند و با کمک شهروندان راهکارهای مناسب برای توسعه و آبادنی شهر اتخاذ ‌کنیم.

تعامل با شهروندان از ایده ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی بهره جسته و در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را با مشورت اعضای شورا شهر و مجموعه شهرداری اتخاذ خواهم نمود.

به معقوله خرد جمعی اعتقاد دارم و سعی خواهم نمود از تجربیات شهرداران و شورای اسلامی ادوار گذشته جهت توسعه و آبادانی شهر کیاسر بکار گیرم

کارکنان شهرداری نباید به دنبال حاشیه باشند وجدان کاری را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهرداری به عنوان سازمانی كه سر و كارش با مردم است باید روحیه خدمتگذاری و اخلاص را بیشتر ازدیگر نهادها و سازمانهای خدماتی داشته باشد.

اینجانب وظیفه دارم از شهروندان فهیم شهر کیاسر و مدیران پیشین و فعلی شهرداری و زحمات شهرداران سابق شهر و همچنین سرپرست محترم شهرداری جناب آقای ایمانی تشکر داشته و به کارکنان وشهروندان و بزرگان این شهر نوید پویایی و انسجام را اعلام نمایم و این مهم انشالله با همکاری و همبستگی این عزیزان محقق خواهد گردید
در پایان درخواست کمک و حمایت مسئولین استانی، امام جمعه بزرگوار و فرماندار محترم و سایر دستگاههای اجرایی ونظارتی را جهت پیشبرد و توسعه هر چه بیشتر شهرمان دارم تا بتوانیم شهری آباد و زیبا در خور شان شهروندان فهیم کیاسر داشته باشیم.

والسلام علیکم و رحمت اله و برکاته

مسلم کاظمی
شهردار کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.