پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماشین آتش نشانی کیاسر بیمه نیست!

شهردار کیاسر گفت: تنها ماشین آتش نشانی کیاسر به علت عدم شماره گذاری فاقد بیمه است.

6

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، شهردار کیاسر در گفتگوی با پایگاه خبری کیاپرس در خصوص نحوه اطفای حریق یک منزل مسکونی در کیاسر که با اتصال وسایل برقی دچار حریق شده بود گفت: ماشین اتش نشانی به موقع در محل حادثه حاضر و اقدام به خاموش کردن آتش کرد.

 

وی افزود: گنجایش مخزن آب ماشین آتش نشانی را ۲۰۰ لیتر اعلام کرد در این حادثه آتش نشانی کیاسر ناچار شد ۳مرحله آبگیری کند.

 

وی با اشاره به اینکه ماشین آتش نشانی کیاسر خارج از رده می باشد تصریح کرد: این مدل ماشین ها در آتش نشانی ساری از رده خارج شده است و این ماشین در کیاسر به دلایلی هنوز نمره نشده است و اکنون نیز بخاطر عمر بالای آن شماره گذاری نمی شود.

 

انتظاری افزود : تنها ماشین آتش نشانی کیاسر به علت عدم شماره گذاری فاقد بیمه است.

 

شهردار کیاسر در ادامه از نصب بزرگترین پرچم در کیاسر خبر داد و افزود: با استقرار میله پرچم بزودی پرچم جمهوری اسلامی ایران در این شهر نصب می شود.

 atash 2

تنها ماشین آتش نشانی شهر کیاسر

 

6 نظرات
  1. کیاسری می گوید

    اقای شهردار شما بودین سر صحنه یا نه؟به دلیل نداشتن بیمه نخواستن بیارنش اما با اصرار مردم و دعوا با مسولین اتش نشانی ماشینو اوردین.اقای شهردار به جای زدن صد دستگاه مغازه وضیعت اتش نشانی رو درس کن

  2. علي می گوید

    بار اول نيست كه اين اتفاق مي افتد، آيا گناه مردم است كه ماشين بيمه ندارد يا آب ندارد؟ بگوييد به جاي كارهاي فرعي به اهم كار ها بپردازد كه شايد در حادثه هاي ديگر جان شهروندان به خطر بيفتد.

  3. موسوی می گوید

    مردم باید برن ماشین رو بیمه کنند؟
    وقتی ماشین آتش نشانی ندارید وقتی امکانات و تجهیز در آتش نشانی شهر کیاسر وجود نداره وقتی ماشین آتش نشانی بیمه نیست و با این وضع و اوضاع پیش پرسنل آتش نشانی بشینی خیلی چیزای دیگه هم میشه پیدا کرد
    زدن و نصب بزرگترین پرچم کشور لازمه
    ساخت حمام سنتی لازمه
    ساخت لاین کالسکه رو لازمه
    ساخت مجتمع تجاری لازمه
    عوام فریبی هم حدی داره
    به داد مردم چهاردانگه و کیاسر برسید ای خدا
    آقای انتظاری خواهشمندم به فکر مردم باشید شورای شهر کیاسر و صدالبته مردم کیاسر دلشان به شما خوشه
    از شما انتظار ندارند آقای انتظاری
    منتظر خبر های خوش هستیم

  4. بــــــــاران می گوید

    شهردارجـــــــــــــــــــــان میله را محکـــــــــــــــــــــم داشته باش.بی خیال اگه ماشین آتش نشانی کیاسر بیمه نداره!!!!!!!!!!!!!!!

  5. امیر کیاسری می گوید

    بیمه مهم نیست فاجعه اینه که این خودرو سر یه حادثه حاضر بشه و نتونه امدادرسانی بکنه.واسه همین شهرداری باید از مرکز استان یا از درآمد خودش اقدام به خرید خودروی مدل بالا و پیشرفته تری رو داشته باشه.اینجوری حداقل مشکل بیمه هم حل میشه.

  6. بچه محل می گوید

    مهم اينه كه براي رفع مسئوليت خودرو آتش نشاني باشه .كارايي داشته باشه يا نه مهم نيست.پرسنل آتش نشاني هم بايد روزي بخوره حالا كار مفيدي انجام بشه يا نشه بازم مهم نيست.!!!!!فقط بلدا وقتي وارد شهرداري ميشي بگن عوارض واريز كردي ؟ اگر نه كارت رسيده نمي شه.!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.