پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران این هفته میزبان دو تن از معاونان رییس جمهوری است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، هدف از سفر این مقام ارشد دولت بازدید و بررسی طرح طرح های تولیدی و اشتغالزایی در منطقه غرب مازندران اعلام شده است.

بر اساس اعلام میراث فرهنگی مازندران، مونسان فردا دوشنبه به مازندران می آید. وی ابتدا در جلسه شورای برنامه ریزی ، توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاوتی استان مازندران با محوریت گردشگری در شهرستان رامسر شرکت می کند.

افتتاح یک باب هتل در رامسر و بازدید از کارگاه نمدمالی و دیدار با هنرمند ملی این رشته هنری هم دیگر برنامه روز نخست سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به مازندران است.

مونسان روز سه شنبه یک اقامتگاه بومگردی را در تنکابن افتتاح می کند و به بازدید کارگاه سفالگری در این شهرستان می رود. وی همچنین قرار است از کاخ چایخوران در شهرستان چالوس بازدید و مجموعه تفریحی – سرگرمی شهرستان محمودآباد را افتتاح کند.

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به منظور توسعه زیست بوم اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی روز سه شنبه میهمان مردم مازندران می شود.

وی و همراهانش در نخستین ایستگاه از واحدهای فناور مرکز رشد نوشهر وابسته به پارک علم و فناوری مازندران بازدید خواهند کرد و در ادامه به بازدید شرکت های دانش بنیان در این شهرستان می روند.

بازدید از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد شهرستان تنکابن ، شرکت در نشست شورای اداری استان در این شهرستان که علاوه بر مسئولان ، فناوران استانی هم حضور دارند، دیگر برنامه سفر ستاری به مازندران است.

هفته گذشته نیز وزیر صنعت ، معدن و تجارت به مازندران سفر کرد. بازدید از یک واحد تولیدی در کلاردشت ، شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس ، بازدید از شهرک صنعتی نوشهر ، شرکت در نشست ستاد تسهیل تولید در چالوس با حضور مسئولان استانی و فعالان صنعت و معدن منطقه در چالوس ، بازدید از شهرک صنعتی شهرستان محمودآباد و شرکت در نشست بررسی مشکلات صنایع این منطقه از برنامه های سفر یک روزه رضا رحمانی به مازندران بود.
همچنین هفته پیش معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ، مدیرکل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان سازمان شیلات ایران ، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، رییس سازمان جنگل ها و مراتع و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت و درمان به مازندران سفر کردند.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.