پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماجرای تلخ نفوذ کرونا در روستا امره ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شاید روزی که از چین خبرهای مربوط به کرونا را مشاهده می‌کردیم کمتر به ذهن ما خطور ما می‌کرد که ممکن است روزی به درد مشترک بین جهانیان تبدیل شود.

حقایق تلخی این روزها زیر پوست شهر به دلیل ابتلا به کرونا وجود دارد را نادیده گرفت؛ در گذشت  با فاصله یک روز مادر زن و داماد از یک خانواده در روستای امره به دلیل ابتلا به کرونا خبری تلخ است که این روزها باید به آن پرداخته شود.

داستان از این قرار است که مادربزرگ خانواده که ظاهرا مبتلا به بیماری کرونا بوده به دلیل عدم اطلاع از بیماری‌اش به منزل دامادش که دارای بیماری زمینه‌ای فشار خون است مراجعه می‌کند.

دختر خانواده که این روزها نیز در بستر بیماری و در قرنطینه خانگی قرار دارد، چند روز از مادر در منزل پذیرایی می‌کند.

زنجیره انتقال کرونا به خوبی در این خانواده مهیا شد و مادر بزرگ در سن ۷۱ سالگی در گذشت، هنوز مراسم کفن و دفن این خانم به اتمام نرسیده است که خبر فوت داماد خانواده هم در بین اقوام  به گوش رسید که پس از آزمایشات اولیه مشخص شد که هر دو نفر مبتلا به کرونا بودند که پیکر این فرد در روستا با حساسیت‌های بیماران کرونا مثبت تدفین شده است.

علائم بیماری در دو نفر از افراد باقیمانده خانواده هم مشاهده شده است که در حال حاضر خانم خانه در غم فراغ مادرش و همسرش در قرنطینه خانگی پیگیر درمان است.

اهالی روستا برای جلوگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال اقدام به انسداد محورهای ورودی کردند، اهالی برای جلوگیری از تردد روستا از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به صورت شیفتی مراقب هستند.

سیدکاظم هاشمی دهیار روستا هم از ممنوعیت تردد در روستای ۳ هزار نفره خبر داد.

ظاهرا قصه مرگ ناشی از ابتلا به کرونا تنها به این خانواده هم ختم نشده است، خانواده دیگری هم در این روستا این روزها در فراغ از دست دادن پدر خانواده مجبور هستند که مراسم ختم را به صورت مجازی برگزار کنند.

باید تاکید شود # کرونا _ را_ شکست_ می‌دهیم_ با رعایت هشدارها محقق می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.