پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی درحوزه امربه معروف و نهی از منکر

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله میرزایی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره موضوع یکی از بانک‌ها و اخرج کارمند آمر به معروف و نهی از منکر آن اظهار داشت: کارمند اخراج شده به محل کار خود بازگشته است. بانک موظف بود آن را برگرداند و اگر تمکین نکند برخوردهای قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با فشارهای رسانه‌ای کارمند به سر کار خود بازگشته است، افزود: پیگیری مطالبات مردم کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است اما اگر کسی امر به معروف کند و آسیب ببیند باید حمایت شود.

وی بر لزوم تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و خواستار تقویت این گروه‌ها شد.

میرزایی با بیان اینکه اولین مطالبه مسئولان انقلابی استان، رفع مسئله پسماند است، افزود: باید نسبت به تسریع در تکمیل زباله سوز ساری اقدام شود و این مطالبه باید پیگیری شود.

معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: با ساخت زباله سوز در ساری مسئله زباله ساری و استان حل می‌شود و این طرح یک الگوی موفق خواهد بود.

میرزایی با عنوان اینکه رسانه سبب نتیجه بخش شدن امر به معروف و نهی از منکر می‌شود، افزود: خبرنگاران باید در رفع منکرات گام بردارند و همچنین باید از قشر مطالبه گر نظیر گروه‌های جهادی حمایت کنند.

وی افزود: ستاد امر به معروف باید از رسانه‌ها و خبرنگاران مطالبه گر حمایت کند. باید منکرات و معروفات نیز بشناسیم

کد خبر 5045377
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.