پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: مستند « شاکو »/ روایتی از رابطه اسماعیل آهنگری کیاسری و شاکو

0

مستند شاکو اولین ، شاید هم آخرین تجربه فیلمسازی من است که برای پروژه پایانی کارگاه مستند (واقعیت حقیقت) ساخته شد.من برای این مستند بیشتر از یک سال وقت و انرژی گذاشتم. سختی ها که فراموش شد اما شیرینی ها مانا.

این فیلم در یک رابطه‌ی دو طرفه با خودم، همون قدر که من آن را پرورش دادم آن هم به من سینما را آموخت . ممنونم از شاکو!

این مستند از ابتدا قرار نبود، نه یک مستند جشنواره ای و نه یک مستند تلویزیون پسند باشه و البته ما هم در آن قواره و توانمندی نبودیم و همون طور که قبلا گفتم هدف از ساخت ، آموختن و اجرای گرفته‌هام از واقعیت حقیقت بود. اما … اهمیت موضوع (رابطه‌ی شاکو و اسماعیل آهنگری) چنان برای من و حاج آقا حیثیتی بود که نمی شد به چشم یک پایان نامه به آن نگاه کنیم و موضوع بخشی از هویت خودمان بود و همین هم ما را وا داشت که وقت بگذاریم و کار کنیم و بیشتر از یکسال ما رو با خودش همراه کرد.

بعد حدود ۹ ماهی که از پایان اتمام این مراحل گذشته در مشورت با دوستانم به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر زمان مناسبی برای پخش این مستند است. پس سعی شد با استفاده از شبکه های اجتماعی و کمک دوستان این فیلم را برای دوستان و علاقه‌مندان به نمایش بگذاریم. امید است که با دیدن این فیلم دقایقی را مثل اسماعیل آهنگری احساس و تکرار کنید. تشکر میکنم از همه عزیزانی که در تولید این کار به ما کمک کردن .

و در انتها پیشاپیش از همه بینندگان این مستند ممنونم که *کم توقع* و *خطا پوش* به تماشای این کار می نشینند.

ناصر سعیدی کیاسری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.