پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت های مذهبی را به فضای مجازی بکشانیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی صبح دوشنبه در حاشیه سفر به رامسر و نشست با مسئولان شهرستان با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در شکست کرونا ویروس گفت: در راستای مقابله با کرونا همراه با متخصصین امر پیش رویم و با جدیت موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: تا ۲۲ فروردین برنامه فاصله گذاری اجتماعی در کشور و پس از آن طرح فاصله گذاری هوشمند اجرا شد و این به معنای آن نیست که کرونا تمام شد زیرا خطر جدی است ومردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با کرونا مبارزه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت معنوی است و امیدواریم فضا بهتر شود تا بتوانیم در نیمه دوم آنکه بخش عمده‌ای از روزهای مبارک در آن قراردارد تجمع در مساجد را داشته باشم.

وی با بیان اینکه کرونا بهانه‌ای شده تا فضای مجازی را پر رنگ تر ببینیم، خاطر نشان کرد: اگر تجمع در مساجد عملی نشد باید مسجد بزرگ در فضای مجازی در همه خانه‌ها ایجاد و یک شبکه رسانه‌ای ایجاد شود تا مسائل معنوی، تبلیغات دینی، اسلامی، دعا، ذکر، توسل و آئین شب قدر پر رنگ تر شود.

کد خبر 4904826
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.