پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت باشگاه خبرنگاران هلال‌احمر در هفت استان کشور کلید خورد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا،  مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور در این نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران و خبرنگاران هفت استان کشور گفت که باشگاه خبرنگاران جمیعت تا سه ماه آینده در همه استان های کشور راه اندازی می شود.

اسماعیل رمضانی با اعلام اینکه در هفت استانی که فعالیت باشگاه شروع شده، حدود ۷۰۰ نفر از خبرنگاران به صورت داوطلب  ثبت نام کرده اند، افزود: بر اساس برنامه ریزی به فراخور حوادث طبیعی و غیرمترقبه ای که در هر استان به ثبت رسیده، تعدادی از خبرنگاران پس از آزمون به صورت دائم عضو باشگاه می شوند و با گذراندن دوره های آموزشی رسانه ای  به عنوان خبرنگاران حرفه ای هلال احمر  همکاری داوطلبانه خواهند داشت.

وی چالش های رسانه ای در مدیریت بحران  را جدی توصیف کرد و گفت: در فضای آشفته مجازی مدیریت رسانه ای بحران  می تواند کمک کار باشد تا حوادث بدرستی مدیریت شود و شاهد کاهش مخاطرات آن باشیم.

رمضانی با بیان این که وزارت کشور جمعیت هلال احمر را متولی مدیریت رسانه ای بحران کرده است، افزود: با شکل گیری باشگاه خبرنگاران  هلال احمر ، مدیریت رسانه ای حرفه ای را عملیاتی خواهیم کرد.

وی از برگزاری جشنواره فصلی رسانه هلال خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه امداد و نجات  نیز از دیگر برنامه های باشگاه خبرنگان هلال احمر است.

مدیرکل روابط عمومی هلال احمر کشور از مجموعه روابط عمومی های جمعیت استان های کشور خواست تا با خبرنگاران داوطلب مرتبط با باشگاه همکاری همه جانبه داشته باشند و تاکید کرد: اثر گذاری مدیریت رسانه بحران حتی از مدیریت فیزیکی بحران و حوادث بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، حدود ۱۰۰ نفر از خبرنگاران مازندران هم امروز همزمان با آغاز فعالیت باشگاه خبرنگاران هلا احمر در استان داوطلب همکاری شده و ثبت نام کردند که قرار است از بین این افراد حدود ۱۰ نفر انتخاب شوند.

۶۹۹۰   /۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.