پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: لزوم تسریع در بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز ساری

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با بیان اینکه تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری برای مسئولان استانی و شهرستانی دارای اهمیت بسیاری است، گفت: با تاکیدات استاندار محترم ، جلسات متعدد و کارشناسی با عوامل دخیل در اجرا و تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری در هفته‌های اخیر در محل پروژه و فرمانداری ساری برگزار شد.

وی با تشکر از صبر و همراهی مردم شریف بخش چهاردانگه و به خصوص منطقه پشت کوه، بیان کرد: تکمیل کارخانه زباله‌سور ساری از اولویت‌های شهری و زیست محیطی مرکز استان مازندران است.

رضایی با تاکید بر تدوین برنامه زمانبندی جدید پروژه و اجرای تعهدات توسط کارفرما (شهرداری ساری) و پیمانکار(شرکت تی تی اس) این پروژه خاطرنشان کرد: در جهت تکمیل و راه‌اندازی کارخانه به طور منظم هر 15 روز جلسه‌ای با حضور کارفرما، پیمانکار، مشاور، ناظر و عوامل مرتبط در پروژه برگزار و گزارشات حاصل به فرمانداری مرکز استان ارائه خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه دفن زباله در بخش چهاردانگه تبعات زیست محیطی بسیاری به همراه دارد و با تاکید بر لزوم تسریع در بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز ساری، گفت: کارفرما (شهرداری ساری) و پیمانکار (شرکت تی تی اس) مکلف شدند پروژه نیروگاه زباله سوز ساری را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.