پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست جدید فرمانداری بهشهر منصوب شد

محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر پس از ۳ سال تغییر می‌کند.وی که معاونت دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان را در پرونده خود دارد به عنوان فرماندار جدید بهشهر معارفه می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،در ادامه تغییرات در سطح فرمانداران مازندران بالاخره این تحولات به بهشهر رسید تا پازل نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان‌های این استان به مرز تکمیل شدن برسد.

 

محمدتقی نورزاد که تا ساعاتی پیش فرماندار بهشهر بود، ابتدا در ۲۷ دی‌ماه ۹۱ با حکم استاندار وقت مازندران به‌عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی و در ۲۳ اسفندماه ۹۱ نیز به‌طور رسمی فرماندار بهشهر شد.

 

وی یکی از آزادگان انقلاب اسلامی است که در مدت خدمت خود، سمت‌هایی چون معاون فرماندار گلوگاه، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی بهشهر را در کارنامه خود دارد.

 

نورزاد از امروز به‌طور رسمی حکم پایان مأموریت خود را دریافت و صبح فردا با حضور نماینده استاندار مازندران حکم سرپرستی فرماندار جدید بهشهر به سیدخالق سجادی‎  داده می‌شود.

 

وی در فاصله سال‌های ۷۶ تا ۷۹، مسئول اداره بازرسی و نظارت در بهشهر بود و از سال ۷۹ به‌عنوان معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی در استانداری گلستان مشغول به‌کار شد، از سال ۸۶ تاکنون نیز معاون مدیرکل اقتصادی و هماهنگی امور بین‌الملل استانداری مازندران را برعهده داشت.

 

سجادی همچنین متولد ۱۳۴۷، جانباز ۴۰ درصد، از غواص‌های بازمانده‌ از عملیات کربلای چهار و دارای ۲۳ ماه حضور در جبهه است.

 

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید بهشهر، هشت صبح فردا در سالن اجتماعات این فرماندار برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.