پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| خلع ید پیمانکار سیسنگان/ حقوق معوق پرسنل سیسنگان با قرارداد جدید پرداخت می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان تکلیف ۶۸ پرسنل اخراجی پارک سی‌سنگان چیست؟ (بیشتر اینجا بخوانید) خواستار پیگیری  این سوژه شدند.
عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مازندران با اشاره به ضعف مدیریت از خلع ید شدن مجری طرح پارک سیسنگان خبر داد و اظهار کرد: از اول مخالف ۱۰۰ درصد این شخص بودم چون به لحاظ توانمندی اقتصادی و فنی قابلیت اجرایی کار را نداشته و با تلاش، مجری قبل خلع ید شد و همچنین بلافاصله مزایده برگزار و مجری طرح جدید وارد عرصه شد و به زودی مشکلات مجموعه سیسنگان مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به نمره منفی برای مجری خلع ید شده، افزود: پارک سیسنگان یکی از پارک‌های مهم و برند در کشور است که در ۲ سال اخیر به واسطه عدم مدیریت مجری قبلی، پارک و پرسنل دچار آسیب جدی و همچنین از لحاظ حفاظتی، آفت شب پره شمشاد کنترل نشد و علاوه بر نمره منفی مجری سابق طرح، مدیریت اداره کل را نیز تحت شعاع قرار داده بود.

سنگاری بیان کرد: مزایده در ۲ مرحله آگهی شد که در مرحله اول به دلایل فنی و اداری این امر میسر نشد، در مرحله دوم خوشبختانه مجری توانمندی وارد عرصه شد و سابقه خوبی در کشور دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران ادامه داد: همچنین توافق شد همزمان با قرارداد، کل بهره مالکانه، حق و حقوق دولت و حقوق معوق پرسنل سیسنگان پرداخت شود و با سیاست‌های سازمان و اداره کل روزهای موفقی را پیش رو خواهد داشت.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پرسنل سیسنگان طبق کتابچه طرح با پیمانکار جدید قرارداد ۱۵ ساله انعقاد کرده و تمامی حقوق معوق از خرداد تاکنون پرداخت خواهد شد.

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.