پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غریو پرشور مردم علوی تبار بخش چهاردانگه در روز قدس + تصاویر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مردم فهیم و ولایت مدار چهاردانگه  امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مانند سال‌های گذشته به فتوای بنیانگذار کبیر انقلاب که آن روز را روز قدس نامیدند، آمدند تا به دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بپردازند.

مردم  چهاردانگه اعم از زنان و مردان، پیران و جوانان، اقشار مختلف بسیجی، کارگری، فرهنگی، کارمندان، خانواده‌های شهدا همگام با مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی، نظامی، انتظامی و  شدند تا هم‌صدا به دفاع از مردم ستمدیده فلسطینی‌ها شعار “مرگ بر اسرائیل”،” مرگ بر آل سعود”،” مرگ بر صهیونیست” سر دادند.

راهیمایی روز قدس در شهر کیاسر مرکز بخش چهاردانگه در ساعت 30 :11 از میدان معلم شروع و روزدارن با طی بلوار امام رضا، میدان ولیعصر و خیابان شاهد خود را به مصلای شهر رساندند.

ملت ما با تبعیت از امام راحل که آخرین روز از ماه رمضان را به نام ” روز قدس ” نام‌گذاری کردند؛ هرساله میدان‌داری کرده و امسال هم پیر و جوان، مرد و زن کودک و نوجوان آمدند تا در مسیرهای مختلف راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را علیه روبه صفتان و رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس   راهپیمایان در مصلای امام خمینی (ره) کیاسر، با ندای تکبیر، بند‌های ۹ گانه بیانیه پایانی را تائید کردند.
در این بیانیه، بر استفاده از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی امت اسلامی برای آزادی بیت المقدس تاکید شده و با تجلیل از نقش آفرینی‌های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت، از آنان خواسته شده است که به هر گونه تهدید و اقدام ضد امنیت ملی کشور، پاسخ قاطع و پشیمان کننده بدهند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.