پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح‌های توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران افزایش یافت

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با تاکید بر توسعه صنایع سلولزی در استان، گفت: طرح‌های توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران افزایش یافت.

0

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابوالفضل روغنی گلپایگانی در جمع کارگران چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه شخصیت کارگران چوب و کاغذ مازندران قابل ستایش است، اظهار داشت: شخصیت والای کارگران این شرکت به حدی است که این حقیر به‌عنوان مدیرعامل عذرخواهی می‌کنم بلحاظ مشکلاتی که سال گذشته در شرکت بوجود آمد.

 

وی افزود: مشکلات شرکت چوب وکاغذ مازندران نشات گرفته از شرایط خاص کشور بوده و امروز باید با افتخار بگوییم کشورهایی که قرار بود در حرکت‌های نظامی با ما مقابله کنند امروز در صف ارتباطات اقتصادی قرار دارند.

 

روغنی گفت: وقتی شرایط بحران بوجود می آید باید به‌دور از تصمیمات احساسی و حماسی تصمیمات درست و اساسی گرفته شود و اگر تصمیمات درست انجام نشود آثار زیان بخشی برای جامعه در برخواهد داشت.

 

وی با انتقاد از اینکه بخش عمده ای از مشکلات کشور ما بیماری مدیریتی است، گفت: بحث بیماری‌های مدیریتی نه تنها شامل کشور ما شده بلکه بسیاری از کشورهای جهان سوم درگیر این بیماری مزمن هستند.

 

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از بیماری مدیریت انتهاری، نمایشی، بی اعتمادی، واکنشی و اضطراب به‌عنوان آفت بیماری مدیریتی یاد کرد و افزود: نقطه مقابل این آفت‌ها و بیماری امید و تلاش است که در وجود تک تک همکاران چوب و کاغذ مشهود است.

 

وی گفت: این دولت علیرغم نداشتن‌ها و خزانه خالی و روابط تیره و تار بین المللی در مسیری قرار گرفته که ظرف چند ماه آینده به شکوفایی اقتصادی و روابط ایده آل بین المللی خواهد رسید و این مهم نوید بخش روزهای خوب و رویایی چوب و کاغذ مازندران خواهد بود.

 

عزت ایران با مشارکت کارگران

 

علی‌رضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه کارگران این شرکت همواره نشان داده  که در شرایط سخت به رشد و توسعه برسند، گفت: این تکامل زمانی میسر شده که کارگران دوشادوش مدیران شرکت با همدلی و سعی و تلاش ناهمواری‌ها را طی کردند.

 

وی با اشاره به شرایط سخت کشور در هشت سال دفاع مقدس، گفت :در آن زمان نظام جمهوری اسلامی با بیش از ۳۷ کشور دنیا مقابله می‌کرد و این کارگران بودند که علاوه بر حفظ سنگر تولید در سنگر جبهه و جنگ دوشادوش رزمندگان به ایران اسلامی عزت بخشیدند.

 

معاون سیاسی و امنیتی مازندران افزود: در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری،کارگران ایران اسلامی نقش ارزنده ای ایفا  کرده و با حضور آگاهانه خط بطلان بر رویای شوم بیگانگان کشیدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.