پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طراحی تمبر جلسات تفسیر قرآن آیت الله میرعمادی در لرستان

تمبر جلسات تفسیر قرآن سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان طراحی شد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از خبرگزاری مهر، تمبر جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در لرستان از سوی اداره کل پس استان لرستان طراحی و درحاشیه مراسم تفسیر قرآن تقدیم آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شد.

رمضان امسال نهمین سالی است که جلسات تفسیر قرآن به طور مستمر در ماه بهار قرآن مهمان مساجد شهر خرم آباد می شود، فرصتی که از آن می توان برای پیوند و آشنایی بیشتر با کلام وحی بهره برد.

۲۱۲۴۴۲۹

جلسات تفسیر قرآن مسجد بعث خرم آباد سالهاست که در میان مردم شهر جای پای خود را باز کرده تا شبهای ماه مبارک رمضان مرد و زن و کوچک و بزرگ برای بهره گیری از این محفل نورانی پای تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بنشینند.

در جریان این مراسم نورانی آیات زیبای کلام وحی توسط یکی از قاریان ممتاز لرستان قرائت و سپس تفسیر مربوط به هر کدام از آیات برای حاضران گفته می شود تا در فرصت هفت سال گذشته این مجلس بخش عمده ای از سوره های مختلف قرآن تفسیر و زمینه آشنایی بیشتر حاضران با کلمات نورانی وحی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز در این رابطه با تاکید بر اینکه باید در ماه مبارک رمضان روح و جانمان را پالایش کنیم و تلاوت و انس با قرآن زمینه ساز این پالایش است، به خبرنگار مهر گفت: باید تلاش شود در این ماه مبارک فضای جامعه و خانه های خود را به عطر معنوی کلام الهی معطر کنیم.

آیت الله سید احمد میرعمادی با یادآوری اینکه رمضان ماه نزول قرآن و بهار قرآن است و باید در در این ماه تلاوت و تدبر در قرآن را مورد توجه ویژه قرار دهیم، بیان داشت: در این راستا ۹ سال است که جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در خرم آباد برگزار می شود و امسال نیز این جلسات در مسجد بعثت خرم آباد آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه در طول ۹ سال گذشته جلسات تفسیر قرآن به طور مستمر طی ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار شده است، افزود: امسال نیز هر شب مسجد بعثت میزبان برنامه تفسیر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هر سال یکی از سوره های قرآن در این جلسات تفسیر می شود، افزود: همچنین در جریان برگزاری جلسات تفسیر قرآن برخی از حاضران اقدام به حفظ سوره و یا جزوه برداری از تفسیر سوره مورد نظر کرده و در پایان ماه مبارک با برگزاری مسابقه ای به برگزیدگان جایزه داده می شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این جلسات فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی در فضای جامعه است، یادآور شد: علاوه بر جلسات تفسیر برگزار شده در ماه مبارک رمضان در بقیه ایام سال نیز هر هفته جلسات تفسیر قرآن به صورت مستمر با حضور اقشار مختلف مردم و کارکنان ادارات برگزار و فیلم ضبط شده آن در شبکه افلاک پخش می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.