پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضعف ولتاژ برق ۲ روستای نوشهر در هفته دولت حل شد

0

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها  به خبرنگار ایرنا گفت که  برای بهره برداری از این طرح ها حدود ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .

کیوان فرح زاد افزود که برای اجرای این طرح ها حدود ۱۲۰ میلیون تومان صرف احداث پست هوایی ، ایجاد خطوط فشار متوسط به طول حدود ۴۲۰ متر ، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع ۱۶۰ آمپر در روستای خیرودکنار شد.

وی ادامه داد: بقیه اعتبارات نیز صرف احداث پست هوایی ، ایجاد خطوط فشار متوسط ۳۳۰ متر ، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و نیز نصب یک دستگاه تابلو توزیع  ۱۶۰ متر در روستای بندپی بخش مرکزی شهرستان نوشهر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت که امسال حدود  هفت میلیارد تومان با هدف پایداری شبکه ها ، تامین برق مطمئن و  پیشگیری از  کاهش خاموشی ها در شهرستان نوشهر  هزینه شده است .

بر اساس طرح ملی سرشماری نفوس مسکن سال ۱۳۹۵ این روستاها بیش از هزار خانوار جمعیت بومی دارند و به علت برخورداری  از موقعیت های ممتاز نظیر نزدیکی به جنگل های هیرکانی و دریا در تمامی فصول سال بویژه نیمه نخست سال  خیلی از مسافران و گردشگران این روستا ها را به عنوان محل اقامت خود برمی گزینند.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۸۱ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال در غرب استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد. 

شهرستان نوشهر با جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد.

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲/ ۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.