پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت برنامه ریزی برای کاهش حوادث ترافیکی در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به نقش و جایگاه پلیس در ایجاد امنیت جاده‌ای افزود: پلیس در بحران‌های مختلف از جمله ایام کرونایی و ایجاد امنیت در ایام انتخابات همواره حضوری مؤثر در رفع و دفع بحران‌های مربوطه داشته و خدمات شایسته ای از خود به جا گذاشته است.

وی گفت: امسال علیرغم کاهش رفت و آمد جاده‌ای، در کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تلاش خوبی صورت گرفته است و برای غنی سازی فرهنگ عمومی ورعایت نکات ایمنی باید برنانه ریزی درست و اصولی در سطح استان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بر تهذیب نفس و افزایش سطح معنوی پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس حافظ امنیت جان و مال مردم در جاده و داخل شهرهاست و بی شک در اذهان مردم جایگاه رفیعی دارد و بر اساس ارزشمند بودن کار پلیس، باید اعتقاد و باورهای دینی و افق دید معنوی خود را افزایش دهد که این ارتقا می‌تواند در سلامت خانواده پلیس کارآمد باشد.

آیت الله لائینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خواستار توجه بیشتر پلیس برای کاهش بحران‌های جاده‌ای از جمله تصادفات و ایجاد امنیت شد و افزود: در ماه مبارک رمضان خدمات پلیس در دفاع از حریم امنیت بیشتر و ارزنده‌تر می‌شود و بی شک ثواب روزه و نماز روزه داران در این ماه شامل آنان خواهد شد.

سرهنگ باقری فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز گزارشی از وضعیت این فرماندهی در ایام کرونایی و ایام نوروز ارائه داد و گفت: در ماه‌های اخیر به ویژه در ایام کرونایی تلاش شد تا ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی، برنامه ریزی درست برای کاهش حوادث صورت گیرد.

کد خبر 4907294
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.