پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت احداث مجتمع های تفریحی بین راهی در چهاردانگه

5

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط  عمومی شهرداری کیاسر ، عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان ساری با اشاره به حضور گردشگران در فصول مختلف سال در بخش چهاردانگه، افزود: احداث مجتمع های تفریحی بین راهی در بخش چهاردانگه ضروری است

 

 فضل الله شیخی کیاسری، به جاذبه های گردشگری بخش چهاردانگه و شهرکیاسر اشاره کرد و گفت: جاذبه های گردشگری بخش چهاردانگه به گردشگران معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه هنوز برخی از جاذبه های گردشگری بخش چهاردانگه برای گردشگران ناشناخته است، تصریح کرد: هم اکنون کتاب مصور جاذبه های گردشگری منطقه چهاردانگه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر در حال تدوین بوده و به زودی در اختیار مردم منطقه و گردشگران قرار می گیرد

 

عضو شورای شهر کیاسر افزود: چشمه سورت، دریاچه الندان و چورت، شاه کوه کیاسر از جمله مکان های تاریخی و تفریحی بخش چهاردانگه ساری بوده که همواره و در فصول مختلف سال مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

 

شیخی با بیان اینکه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در مسیر تردد مسافران به دیگر استان های کشور قرار دارد، افزود: متاسفانه در مسیر جاده ساری – کیاسر نمازخانه و استراحتگاه برای مسافران و گردشگران وجود ندارد.

 

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان ساری افزود: در آینده نزدیک جلسه ای با حضور مدیرکل گردشگری و محیط زیست مازندران و فرماندار ساری برای بررسی مشکلات توسعه گردشگری بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در شهرداری این شهر برگزار می شود.

5 نظرات
  1. سید روح الله شجاعی می گوید

    جالبه کی باید این کار ها رو بکنه! همه جای دنیا این امور رو به بخش خصوصی می سپارن استاد شیخی خطابشون به مسوولینه لابد.
    مطمئن هستم اون کتابی هم که ازش صحبت میشه تصاویر آقای شهردار و دوستان شورا توش نمود بیشتری خواهد داشت. ما بدبین نیستیم ولی خوشبین به این ماجرا هم نیستیم. اساتیدی چون آقای آزموده با سالها کار در زمینه فرهنگ بومی و محلی و تسط بر امور چاپ و تبلیغات ، می تونن شهادت بدن بر این حرف های ما. کجا با اهلش برای این کارها مشورت کردید که الان اینطور دارید بازتاب می دید فرمایشاتتون رو؟ کجا از ظرفیت منطقه برای پیشبرد اون دعوت کردین؟
    از چهاردانگه نیوز هم خواهشمندیم خبرها رو ضمن پوشش نقد هم بکنن. البته این وظیفه رسانه هست که نظر مخالف رو هم منعکس بکنه و من از شما تشکر می کنم. انشالله در آینده ی نزدیک بیشتر در این زمینه با شما سخن خواهم گفت.

    1. عين الله آزموده می گوید

      جناب شجاعی عزیز سلام.
      شهرداری کیاسر این حق را دراد که از نیروهای هنرمند متخصص و بومی در کارهای فرهنگی خود استفاده کند و یا استفاده نکند. اینکه اگر استفاده کند چه مزایا و محسناتی برای شهرداری کیاسر و منطقه دارد و اگر استفاده نکند از چه جنبه های هنری و تخصصی خود را محروم کرده، امری هست که همه بدان واقفیم.
      امیدوارم این چند خط توضیح بر یادداشت حضرتعالی که نامی از بنده نیز برده اید، کافی باشد.

  2. اشرف نژاد می گوید

    سلام
    داخل شهر کیاسر هم محل اسکان مناسبی برای گردشگران وجود نداره
    و امیدواریم که علاوه بر این امر به مسائل زیست محیطی و آثار طبیعی منطقه هم توجه بشه و مسائلی [خصوصا مسئله باداب سورت] رو که با حضور بی برنامه گردشگران در منطقه به وجود اومده دیگه شاهد نباشیم
    با تشکر

  3. خواجه وندی کیاسری وجیه می گوید

    سلام
    احیای قناتهای منطقه علی الخصوص کیاسر میتواند جاذبه های گردشگری را بیشتر نماید. در این زمینه از آقای رضائی کلانتری / آقای سعیدی / آقای پورشریعه و…. میتوان استفاده کرد. احیای امامزاده ها و معرفی آنها در کتاب مصور به شرط تامین امکانات اولیه در آن مانند سرویس بهداشتی، حمام و … میتواند حضور مسافران را در آن میسر سازد و ….

  4. شریعت نژاد کیاسری می گوید

    استاد شیخی شاه کوه کجاش جاذبه گردشگری محسوب میشه؟
    یا شما تا حالا شاهکوه نرفتی
    یا اصلا گردش نرفتی
    یا معنی کلمه جاذبه و تفاوتش با دافعه رو نمیدونی
    به هر حال خواستین از شیخی هم مطلبی گفته باشین و نزدیکی انتخابات و تبلیغات و …
    به قول “فامیل دور” نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم ، آقای مجری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.