پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صندلی معاونت بهداشتی محل خدمت یا جایگاهی برای ارتقا یا ادامه تحصیل؟

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از زمان حضور سید عباس موسوی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بیشترین تغییرات در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اتفاق افتاده است.

محسن اعرابی نخستین معاونت بهداشتی بود که توسط سید عباسی موسوی تغییر کرد.

پس از اعرابی سکان مدیریت در اختیار حسین رنجبران که تخصص چندانی در حوزه معاونت بهداشتی درمانی استان مازندران نداشت به مدت کوتاهی در این مسؤولیت قرار گرفته و از این جایگاه پله‌های ترقی مدیریتی را طی کرده و به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع انتقال خون منصوب شد.

دوره مدیریتی رنجبران در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بسیار کوتاه بوده است.

پس از رنجبران،حامد روحانی‌زاده که تخصص کافی در زمینه معاونت بهداشتی درمانی نداشته روی صندلی این معاونت تکیه زده است.

عمر مدیریتی روحانی‌زاده به یک‌سال نرسیده که روحانی‌زاده سودای تحصیل داشته و امروز در حالی تصمیم به استعفا گرفته که استان در اوج دوران بحران کرونا قرار دارد.

 سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگوی کوتاه با تایید خبر تغییر معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که روحانی‌زاده به دلیل ادامه تحصیل از سمت خویش استعفا داده است.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که آیا این تغییر مدیریتی به دلیل جایگاه حساس معاونت بهداشتی آسیب‌های را به استان وارد نمی‌کند، گفت: دکتر قاسم اویس از جمله افرادی است که در پست‌های مختلف مدیریتی معاونت بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت داشته و تجربیات کافی در این زمینه دارد.

به گزارش فارس، با توجه به سلیقه‌ای بودن رفتار مدیریت در کشور و استان مازندران قطع به یقین این تغییر جایگاه‌ها آسیب‌های جدی به معاونت بهداشتی درمانی که از پست‌های حساس مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی است وارد می‌کند.

وقتی قاسم اویس سرپرست فعلی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجربه کافی در این جایگاه خودش داشت چرا از ابتدا در این مسؤولیت گماشته نشده است که بتواند تجربیات خودش را در اختیار مدیریت دانشگاه و مردم قرار دهد؟

 /۸۶۰۰۴/ج

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.