پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صعود استقلال به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با حضور محسن کریمی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از ورزش سه، استقلال  در  بازی امشب با 2 گل کاوه رضایی و جابر انصاری در مقابل تک گل التعاونی ها به پیروزی رسید اما با توجه به پیروزی الاهلی برابر لوکوموتیو در گروه خود دوم شد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف العین امارات شد.

در این دیدار که از ساعت 20:20 در استادیوم حمد بن خلیفه قطر و به میزبانی عربستانی ها برگزار شد، سید محسن کریمی بازیکن جوان چهاردانگه ای تیم فوتبال استقالا تهران از دقیقه 48 بازی و با مصدومیت جابر انصاری به صلاحدید علیرضا منصوریان وارد میدان شد.

استقلال در نیمه اول بازی را کاملا مسلط آغاز کرد و بدون استرس حملات خود را آغاز کرد و در همان ابتدای بازی چند موقعیت خوب روی دروازه التعاون ایجاد کرد که در دقیقه 18 جابر انصاری موفق شد دروازه حریف را باز کند. بعد از این گل بازیکنان التعاون که در آستانه حذف از رقابت ها قرار گرفته اند دست به بازی انتحاری زدند و چند بار موفق شدند دروازه استقلال را تهدید کنند. اما در دقیقه 33 تصمیم عجیب داور گل اول را به التعاون هدیه کرد. در این دقیقه از بازی داور به دلیل اتلاف وقت مهدی رحمتی خطای غیر مستقیم اعلام کرد تا السیاری در دقیقه 35 دروازه استقلال را باز کند. بعد از این دقیقه التعاون یکی دو موقعیت خوب دیگر داشت که نتوانست از آنها استفاده کند تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد.

در نیمه بازی استقلال التعاون دست به بازی انتحاری زد و با تعویض های تهاجمی تلاش کرد که بازی را به نفع خود به پایان برساند اما منصوریان با فراخواندن محسن کریمی و بهنام برزای  و بازیساز فوق العاده ای به نام فرشید باقری باعث شد آبی ها با گذشت 20 دقیقه جریان بازی را به نفع خود تغییر بدهند. در این نیمه فرشید باقری روی یک ضدحمله برق آسا توپ را به کاوه رضایی داد و یک بغل پای دقیق برای صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی کافی بود. استقلال در ادامه یکی دو موقعیت دیگر هم داشت هرچند که نمی شود از روز فوق العاده مهدی رحمتی و واکنش های باور نکردنی اش در طول 90 دقیقه بازی به سادگی عبور کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.