پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهید مدافع سلامت مازندرانی در بابل تشییع می شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند و برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنان در انتظارند و هرگز تغییر وتبدیلی در پیمان خود ندادند.

حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام سلیمان ذاکریان دقایق اولیه صبح امروز چهارشنبه سی مهرماه بر اثر بیماری کرونا در سن ۴۹سالگی و در راه سلامت و خدمت به مردم به شهادت رسید و به پدر شهیدش پیوست.

گفتنی است شهید حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اهل مازندران بود که در راه خدمت وسلامت مردم به شهادت رسید. 

مراسم تشییع شهید خدمت فردا یکم آبان در شهرستان بابل انجام که زمان و مکان آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است، شهید سلیمان ذاکریان متولد ششم خرداد سال ۱۳۲۵، هفتم مهرماه سال ۱۳۶۲ در چناره به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

حبیب ذاکریان، رادیولوژیست خوش‌نام و باسابقه بابلی 51 ساله شاغل در شاهرود فرزند شهید سلیمان(پرویز) ذاکریان در بیمارستان شاهرود بعنوان دومین شهید استان سمنان جان خود را در راه خدمت به هم‌وطنان فدا کرد.

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی شهادت مدافع ارجمند سلامت، حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی پیام تسلیتی صادر کرده که در آن آمده است: متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جان‌گداز و جانسوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.

 /۸۶۰۴۱/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.