پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهر کیاسر تا پایان شهریور از نعمت گاز بهره مند می شود

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر،مهندس جعفر احمد پور رئیس بهره برداری اداره گاز شهرستان ساری با حضور در شهر کیاسر از پروژه گازرسانی به شهر کیاسر بازدید کرد.

در این بازدید رئیس اداره گاز شهرستان ساری را مهندس خلیل اله انتظاری شهردار، مهندس یوسفی رئیس شورای شهر کیاسر،مهندس الهقلی پور رئیس نصب انشعابات و تجهیزات اداره گاز شهرستان و  مهندس درویش خضری رئیس اداره گاز منطقه 2 شهرستان ساری و ناظرین انشعاب اداره گاز شهرستان همراهی می کردند.

  انتظاری شهردار کیاسر  در این بازدید گفت: در حال حاضر عملیات نصب علمک گذاری گاز در سطح شهر کیاسر آغاز شده است و پیش می شود حدود هزار علمک گاز در شهر کیاسر نصب شود که از زحمات مسئولین و پرسنل خدوم شرکت گاز تشکر و قدردانی می شود.

وی افزود:هم اکنون دو اکیپ پیمانگار در حال نصب علمک گذاری گاز در شهر کیاسر هستند و به احتمال فراوان تا پایان شهریورماه عملیات علمک گذاری در شهر کیاسر به پایان خواهد رسید و شهروندان کیاسر تا پایان شهریور امسال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

انتظاری در پایان از همکاری و همراهی شهروندان کیاسر بابت کنده کاری معابر شهر تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد بعد از پایان کار علمک گذاری عملیات آسفالت و لکه گیری معابر شهر انجام می شود.

به گفته کارشناسان اداره گاز پیش بینی می شود عملیات علمک گذاری گاز در روستاهای بخش چهاردانگه از اوایل مهرماه  امسال آغاز می شود.

 

 

1 نظر
  1. مصطفی عرفانی می گوید

    خیلی هم عالی ! اما هیچ کدوم از مسئولین اسمی از ایستگاه تقلیل فشار(CGS) که باید در ورودی شهر کیاسر زده بشه چیزی نگفتن!
    احداث این ایستگاه خودش حدود 2 ماه زمانبر خواهد بود و هنوز هیچ خبری از شروع یا حتی جانمایی این ایستگاه در ورودی شهر کیاسر به چشم نمیخوره !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.