پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار ساری: عزم جدی شهرداری ساری برای تکمیل پروژه های نیروگاه زباله سوز و پل تا پل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه عباس رجبی شهردار ساری با احمدی فولادی، عطایی و رییسی شهرداران مناطق سه گانه با حضور قبادی معاون شهرسازی و امور مناطق ، اصغری مسئول امورقراردادها و مرتضوی مدیرارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد.

در این جلسه شهردار ساری به فعالیت های شهرداری ساری اشاره کرده و گفت: فاز دوم پروژه پل تا پل که در هفته دولت با حضور استاندار محترم آغاز شده ، با پیگیری هاو جدیت مجموعه شهرداری و با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ، با هدف روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور و افزایش سرانه فضای سبز شهری در حال انجام است.

رجبی به بازدید نوبخت معاون رییس جمهور از پروژه ملی زباله سوز ساری و نظر مساعد دولت در تامین اعتبار تکمیل این پروژه اشاره کرده و افزود: این پروژه در سه شیفت کاری و با عزم جدی که در مجموعه شهرداری وجود دارد دنبال می شود و امیدواریم بتوانیم طی زمانبندی مشخص شده و با حمایت های استاندار محترم به سرانجام برسانیم.

شهردار ساری ادامه داد: فاز دوم بوستان ملل نیز از دیگر پروژه هایی است که مجموعه شهرداری مرکز مازندران در حال اجرا دارد و تلاش می کنیم با استفاده از توانمندی های درون سازمانی این پروژه را که رونق گردشگری و توسعه فضای سبز شهر ساری را در پی دارد به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه به ضرورت ارتقای زیباسازی منظر شهری در راستای ایجاد نشاط برای شهروندان اشاره کرده و با بیان اینکه باید با نگاهی عمیق و بهره گیری از ظرفیت های موجود برای زیباسازی هر چه بیشتر شهر تلاش کنیم افزود: شهرداران مناطق در بهسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و گل آرایی معابر و خیابان ها توجه ویژه ای داشته باشند.

رجبی با تاکید بر زیباسازی و ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی شهری ، تصریح کرد: شهرداران مناطق با برنامه ریزی های مناسب نسبت به زیباسازی منظر شهری در مناطق تحت مدیریتشان اقدام نمایند.

شهردار ساری اظهار داشت:پاسخگویی به مطالبات شهروندان در اولویت فعالیت های شهرداری قرار گیرد و تا جایی که ممکن است در حوزه های مختلف همچون عمرانی و شهرسازی به دور از هرگونه حاشیه مشکلات مردم مرتفع شود.

 وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی که در جامعه وجود دارد خاطر نشان کرد: کار کردن در چنین شرایطی سخت است اما کسب رضایتمندی شهروندان بزرگترین هدف شهرداری محسوب می شود بنابراین با ترسیم سیمای بصری گامی اثر گذار برای شهری با نشاط و سرزنده بر می داریم.

رجبی تاکید کرد: با وجود مشکلات فراوان و شرایط خاص اقتصادی کشور،  شهرداری ساری پروژه‌های عمرانی بزرگی را در دست اجرا دارد بی‌انصافی است که عده‌ای خدمات  کارکنان پرتلاش مجموعه شهرداری را نادیده بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.