پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت پست باید ظرفیت عظیم خود را در رفع نیازهای امروز سوق دهد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ،احمد حسین زادگان در نشست با مسئولان پست مازندران با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی برای گردش اطلاعات ایجاد کرده است ، افزود: با این وجود پست هیچ گاه کارایی خود را از دست نداده است و باید وظایف جدید برای خود تعریف کند .

وی با بیان اینکه پست تاکنون توانسته به خوبی خود را با نیازهای جامعه هماهنگ کند، گفت: با این وجود باید نسبت به تغییرات همواره انعطاف پذیر باشد و نیازهای جدید جامعه را شناسایی و بر اساس آن تعریف وظایف کند.

استاندار مازندران همچنین اظهار داشت: پست در واقع و عمل یک شرکت و بنگاه اقتصادی است که لازمه حیات آن  اتصال با نیازهای جدید است. 

حسین زادگان افزود: اعتماد مردم به پست و توسعه خدمات الکترونیک نقش پست را در جابه جایی کالا و محصول انکارناپذیر کرده است، اما باید پا را فراتر گذاشت و از جابه جایی به سمت خدمات متنوع حرکت کرد.

استاندار مازندران ایجاد سامانه مدیریت نشانی مکان محور در شهرهای ساری،آمل، قائم شهر، نکا و ارائه خدمات رایگان به شهروندان را اقدام ارزنده ای توصیف کرد و گفت : دامنه خدمات رسانی پست در استان مازندران از بعد انقلاب اسلامی مناسب و مطلوب بوده است.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.