پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سید شمس‌الدین حسینی عضو هیات رئیسه کشتی مازندران شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکری محمدیان در جمع خبرنگاران از انتصاب نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به عنوان عضو هیات رئیسه کشتی مازندران خبر داد و گفت: سیدشمس‌الدین حسینی دغدغه فراوانی در خصوص ورزش استان دارد.

وی افزود: کشتی ورزش اول کشور است و مازندران نیز حرف‌اول را در ورزش کشتی می‌زند بنابراین حضور افرادی نظیر حسینی در هیات رئیسه می‌تواند در توسعه کشتی مازندران نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس هیات کشتی مازندران اظهار کرد: ویروس کرونا و تعطیلی ورزش، صدمات زیادی به  کشتی وارد کرده اما در صورت توجه ویژه دست‌ اندرکاران و دلسوزان این ورزش،‌کشتی می تواند به روزهای اوج خود برگردد.

دارنده دو مدال نقره المپیک‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۲۲ توصیه کرد افرادی که توانایی حمایت از ورزش را دارند در این شرایط سخت می توانند عقب ماندگی‌های موجود را برطرف کنند.

محمدیان همچنین برگزاری مسابقات لیگ کشتی را پس ازحدود ۷ ماه تعطیلی باعث امیدواری دانست و تصریح کرد: ایجاد شرایط بهداشتی جهت حفظ سلامتی ورزشکاران در این مسابقات بسیار سخت بود اما همکاری فدراسیون کشتی و وزارت بهداشت در این خصوص ارزشمند است.

رئیس هیات کشتی مازندران برای دو تیم پاس ستارگان ساری و هیات کشتی قائم‌شهر که در ۱۵ و ۱۶ مهرماه در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد شرکت می‌کنند آرزوی موفقیت کرد.

 /86031/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.