پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرعت انتقال بیماری کرونا در محمودآباد ۹برابر شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعت پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت شهرستان محمودآباد از نظر کرونا گفت: متأسفانه در موج دوم شیوع ویروس کرونا سرعت انتقال این بیماری ۹ برابر شده و آمار مرگ و میر در محمودآباد نگران کننده است.

وی از آغاز بکار دبیرخانه مرکزی ستاد مقابله با کرونا شهرستان به محوریت شورای تأمین خبر داد و افزود: متأسفانه روند رو به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در محمودآباد ضمن تکمیل ظرفیت کلیه مراکز درمانی و بالاخص بیمارستان محمودآباد، موجب ابتلای کادر درمانی و کاهش نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه کنندگان شده است.

فرماندار محمودآباد از شهروندان خواست با توجه به شرایط بحرانی و فوق حاد شهرستان از مراجعه به ادارات به منظور پیگیری امورات غیر ضروری اداری پرهیز نموده و مدیران ادارات نیز با مدیریت منابع انسانی در اختیار و تاکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط پرسنل و مراجعه کنندگان از شیوع این بیماری پیشگیری و پرهیز کنند.

فرماندار محمودآباد گفت: انتظار می‌رود واحدهای تجاری شلوغ و پر ازدحام علیرغم مشکلات اقتصادی موجود همکاری لازم را داشته باشند و به صورت داوطلبانه نسبت به تعطیلی مقطعی خود اقدام نمایند تا در کاهش تعداد تلفات افراد مبتلا نقش تأثیر گذار داشته باشند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص رعایت و الزام و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به کلیه واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها و بازاریان و اصناف ابلاغ شده و کوتاهی و قصور از سمت هر واحد اقتصادی چون با سلامت جامعه سرکار دارد بدون هیچ اغماضی و با تعطیلی و پلمب همراه خواهد بود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد از تشکیل ۵ اکیپ بازرسی با مسئولیت مدیران ادارات خبر داد و گفت: تاکنون ۲۳۶ مورد بازدید از اماکن عمومی در شهرهای محمودآباد و سرخ رود صورت گرفته و ۴۸ واحد صنفی متخلف به مراجع قضائی معرفی شده که از این تعداد ۲۸ واحد پلمب شد.

کد خبر 4981319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.