پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سایه مرگ کرونایی بر سر ۲۵۶بیمار بدحال مازندرانی

256 بیمار مبتلا به کروناویروس با حال وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران و بابل با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته، ۱۱مازندرانی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، به دلیل ابتلا به کووید۱۹ مثبت جان خود را از دست دادند.
هم اکنون هزار و ۲۸۸بیمار مبتلا به کروناویروس در مراکز درمانی تحت پوشش مازندران و بابل بستری هستند.
همچنین در این مدت ۲۰۷بیمار با احتمال ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دو دانشگاه شناسایی و بستری و ۲۱۹نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
بستری ۱۵۷ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس، شبانه روز گذشته در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۸بیمار مبتلا به کووید۱۹ قطعی شبانه روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه از پذیرش و بستری ۱۵۷بیمار تازه مبتلا به کروناویروس و مرخص شدن ۱۹۱نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران خبر داد.
دکتر سیدعباس موسوی گفت: هم اکنون ۲۲۰بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در حال حاضر شمار بستری شدگان مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، هزار و ۶۳نفر است.
بستری ۵۰ بیمار با احتمال ابتلا به کووید۱۹ در بابل
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به مرگ ۳همشهری بابلی بر اثر ابتلا به کروناویروس مثبت، شبانه روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۵۰بیمار با احتمال ابتلا به کووید۱۹ در این مدت در مراکز درمانی تحت پوشش شناسایی و پذیرش و ۲۸نفر هم با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی، شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۲۵نفر اعلام کرد و افزود: ۳۶بیمار با علائم تنفسی حاد و وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل، بستری هستند.

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل از هم استانی‌ها و مردم درخواست کردند: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پرهیز از شب نشینی‌ها، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست، کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی استان را برای ادامه مقابله و مهار کووید۱۹ کمک کنند./ خبرگزاری صدا و سیما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.