پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت ۴ موزه در پارک ولایت ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه: علیجان شمشیربند بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیل سفر این شهرستان، اظهار کرد: هر چقدر هم که در مسئله اسکان، هتل‌ها و رستوران‌ها سرمایه‌گذاری شود باید برای ساختن شهری زیبا هم هزینه کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری زیبا فقط با شهرداری و شورا امکان‌پذیر نیست، افزود: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند. 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در شهر ساری اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های جدی در سه سال اخیر در ارتباط با گردشگری جنگلی انجام شده و یک‌هزار و ۲۶۰ هکتار از منطقه سیکوه‌تپه به شهرداری ساری تحویل داده شد. 

این مسؤول با بیان اینکه ساختن باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: چهار موزه در پارک ولایت ساری در حال ساخت است که افتتاح می‌شود. 

شمشیربند به پارک‌های ایجاد شده در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: پارک بانوان یکی از بهترین پارک‌های کشور است که فاز اول آن در هفت هکتار زمین در حال ساخت است. 
   
وی بیان کرد: پارک مادر، اتحاد و پارک‌های محلی از مواردی است که می‌تواند  گردشگران را جذب کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پایان گفت: آنچه در توان شورا و شهرداری است به‌کار گرفته می‌شود تا بهترین شیوه را برای ساختن شهری زیبا به کار بگیریم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.