پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت مسکن ویژه محرومان جزو برنامه های وزارت راه است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه مسکن ملی در بابل بااشاره به دغدغه وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان و اقشار ضعیف اظهار داشت: برخی شهرهای استان مازندران برای ساخت مسکن دارای مشکل کمبود زمین هستند که باید رفع شود.

وی با اظهار اینکه نیازمند پایش اراضی استان مازندران برای جبران کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن هستیم، ادامه داد: راه و شهرسازی باید هرچه زودتر نسبت به پایش اراضی اقدام کند.

وی با اشاره به ناتمام ماندن طرح مسکن مهر در مازندران، یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر مازندران آمادگی دارد.

نبیان تأمین منابع مالی را از جمله حمایت‌ها برای تکمیل طرح مسکن مهر در مازندران اعلام کرد.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز با بیان اینکمه سرمایه گذاری در حاشیه بابلرود منجر به توسعه شهرستان بابل می‌شود، افزود: باید برای توسعه سرانه تفریحی در مناطق محروم بابل برنامه ریزی کرد.

وی با عنوان اینکه برای ساخت مسکن در بابل با مشکل زمین مواجه هستیم خواستار برنامه ریزی برای حل این دغدغه شد.

رازجویان به ساخت دو هزار مسکن ویژه محرومان در استان اشاره کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: جهت حل مشکل زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بعضی از شهرستان‌های استان مازندران، نیاز به پایش جدی زمین‌های استان است که از اداره کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود هر چه زودتر این کار را انجام دهد.

کد خبر 5048647
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.