پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت مدرسه خیرساز مالک اشتر آغاز شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی ساخت فضای آموزشی در قالب طرح جهادی رضوان در روستای برج خیل شهرستان سیمرغ با حضور با حضور قریشی فرمانده سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها، منصفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و پایگاه‌های تابعه و غیره آغاز شد.

در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستای برج خیل شهرستان سیمرغ برگزار شد. شهبازی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور به نمایندگی از گروه جهادی عماریون و مجریان طرح طی سخنانی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه فرهنگ اجرای طرح‌های جهادی انجام کار جهادی و انقلابی را، تنها راه به سامان رساندن کشور و عامل مهم برای موفقیت در حل مشکلات مردم خواند.

وی گفت: در همین راستا و برای حل مشکل فضای آموزشی دانش آموزان در روستای آسیب دیده از سیل پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور پیشنهاد سومین طرح عمرانی خود در قالب طرح جهادی رضوان ۳ در شهرستان سیل زده سیمرغ را به سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات ارائه کرد و برای احداث این فضای آموزشی از ظرفیت کمک‌های مردمی سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها، و مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری وهمه افراد خیر ونیکوکار، کارمندان داوطلب و علاقمند بهره مند می‌شویم.

شهبازی اشاره کرد احداث خانه روستایی در اریم نکا و احداث زیر ساخت مدرسه در گیلان غرب از جمله طرح‌های جهادی و تجارب موفق پایگاه شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور است که عملیات احداث آن پایان یافته است.

وی افزود به فرمایش رهبر معظم انقلاب طرح جهادی یک خدمت رسانی مادی ومعنوی است و گفت: امیدوارم که در اجرای این طرح سنت الهی، مبنی بر هدایت جهادگران پشتوانه و رزق معنوی همه دست اندرکاران طرح و خیرین باشد.

دفاع اولین پایان نامه با موضوع شهدای خان طومان

در این مراسم حمیدرضا قریشی فرمانده سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها سپاه حضرت محمد (ص) نیز اقدام ارزشمند احداث فضای آموزشی را کمک مومنانه و مخلصانه خواند و گفت: مردم عزیز مازندران در دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشتند و پرچم بارگاه امام رضا (ع) توسط فرمانده لشکر ۲۵ کربلای مازندران بر فراز فاو عراق به اهتزار درآمد.

وی یاد و خاطره شهدای مازندرانی خان طومان را گرامی داشت و از دفاع اولین پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع یکی از شهدای خان طومان به زودی خبر داد.

قریشی رسالت و مأموریت پایگاه‌های مقاومت را تقویت فضای معنوی و انقلابی و بسیجی در ادارات اعلام کرد و افزود: در همین راستا در روز چهارم شهریور روز کارمند از هر استان یک نفر به عنوان کارمند تراز انقلاب اسلامی معرفی خواهد شد.

قابل ذکر است در پایان این مراسم کلنگ آغاز عملیات مدرسه ابتدایی برج خیل سیمرغ توسط امام جمعه سیمرغ، سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش و قریشی فرمانده سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها ریاست جمهوری به زمین زده شد.

این فضای آموزشی در قالب طرح جهادی رضوان با محوریت اجرایی پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور و مشارکت سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه، کارمندان، افراد خیر و نیکوکار در روستای برج خیل شهرستان سیمرغ و برای ارتقا سطح امکانات تحصیلی دانش آموزان ابتدایی احداث می‌شود.

کد خبر 4959710
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.