پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تأمین سیمان مورد نیاز ساخت خانه دو دانش‌آموز چهاردانگه‌ای

جهان بخش‌لطفی مدیرعامل شرکت سیمان کیاسر به محض دریافت اطلاعات اولیه و بررسی جوانب قول داد که همه سیمان مورد نیاز برای ساخت این واحد مسکونی را تامین می‌کند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فارس گزارش بی‌سرپناهی دو دانش‌آموز دبستان روستای چالو و اقدام معلم این مدرسه برای ساخت خانه توسط این رسانه با عنوان وقتی آقامعلم سلفی می‌گیرد/ اینجا هیچ چیز مجازی نیست منتشر شد.( اینجا بخوانید)

معلم مدرسه که برای ساخت این خانه پیش‌قدم شده و در فضای مجازی برای تامین ساخت مسکن فراخوان داده و از خیران منطقه و استان مازندران درخواست کمک کرده است.

اقدامات بسیار مناسبی توسط مردم منطقه و تعدادی از خیران در دستور کار قرار گرفته است اما تامین مصالح با توجه به افزایش قیمت محصولات از جمله مسائل دست و پاگیر برای تکمیل این واحد مسکونی است.

 

موضوع از طریق خبرنگار فارس با مدیرعامل سیمان کیاسر در میان گذاشته شده است.

جهان بخش‌لطفی مدیرعامل شرکت سیمان کیاسر به محض دریافت اطلاعات اولیه و بررسی جوانب قول داد که همه سیمان مورد نیاز برای ساخت این واحد مسکونی را تامین می‌کند.

اقدامی که گام بسیار مهم برای تکمیل این واحد مسکونی برداشته شده است، ورود کارخانه سیمان و همت مدیرعامل این مجموعه برای تامین مهمترین مصالح این واحد مسکونی به محض شنیدن نخستین اطلاعات در نوع خودش بی‌نظیر بوده است.

پیگیری لحظه‌به لحظه شخص مدیرعامل کارخانه سیمان را نمی‌توان گفت که از جمله اقدامات نادر در این کشور است اما قابل برجسته‌سازی است که در کشور با وجود مشکلات سخت اقتصادی هر فردی که احساس کرد برای این دو کودک می‌تواند گامی بردارد با تمام توان ورود پیدا کرده است که تامین سیمان نقطه عطف این ماجرا است.

 کارخانه سیمان کیاسر در سال ۹۸ و ۹۹ بنا به گفته جهان بخش لطفی‌پور بهترین برند سیمان در سطح مدیریت راهبردی انتخاب شده است.

۲۵ درصد سهامداران این مجموعه تولیدی در منطقه چهاردانگه مردم هستند که مجمع سالانه این مجموعه هجدهم ما گذشته در تهران برگزار شده است.

نزدیک به ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه تولیدی مشغول فعالیت هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.