پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روز ارتش نماد وحدت قدرت آفرین نیروهای مسلح است

0

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: ارتش غیور، سربلند و سلحشور جمهوری اسلامی که همواره در صحنه‌های خطیر انقلاب اسلامی، دوران پرشکوه دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های دفاع از عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، جان برکفانه حضور داشته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکار و مقتدر با ایثارگری و جانبازی در صیانت از امنیت و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی و مرزهای ایران عزیز مجاهدت می ورزد، نامی ماندگار در صحیفه رزم و ایثار برای اسلام و ایران اسلامی خواهد بود.

ارتش غیور جمهوری اسلامی که نقش حماسی خود را در کنار سپاهیان، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس در مسیر حفظ عزت نظام و کشور در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل و تقدیم شهدای والامقام ایفا نمود، هرگز از پای ننشست و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با دستاوردهای نظامی ارزشمند، ورود به جهاد خودکفایی، امدادرسانی، مردم یاری و کمک در بحران‌ها و بلایای طبیعی و … به رسالت خطیر خود در مسیر آینده کشور به نحو شایسته عمل کرد.

اوج فداکاری نیروهای دلیر و مردمی ارتش جمهوری اسلامی را باید در مقابله با شیوع کرونا مشاهده کرد که در راستای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا؛ سلحشورانه به میدان آمد و در حوزه‌های کنترل و پایش بیماری و بیماران مبتلا، ضدعفونی کردن شهرها، اختصاص برخی بیمارستان‌های خود به بیماران کرونایی، احداث بیمارستان‌های صحرایی و … جانانه نقش آفرینی کرد. نام‌گذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، یک فرصت مناسب برای پاسداشت مجاهداتی است که این نیروی ایثارگر، دلیر و سلحشور برای حفظ کیان، عزت، اقتدار و استقلال کشور در عرصه‌های خطیر به خرج می‌دهد.

اینجانبان ضمن قدردانی از همه مجاهدت‌های والای ارتشیان دلاور در مقابله با کرونا؛ روز ارتش را که نماد وحدت و اتحاد قدرت آفرین نیروهای مسلح و یادآور تمام فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ارتشیان جان برکف است تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، برای ارتشیان سربلند ایران اسلامی، سلامت و فتح مسئلت داریم.

کد خبر 4902590
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.